آماری که اظهارات گواردیولا را نقض می نماید

به گزارش جعبه مهر، آمار نشان می دهد که رئال مادرید در یک دهه اخیر از لحاظ کسب عنوان جزو سه تیم برتر اروپا محسوب می گردد که این بر خلاف اظهارات سرمربی منچسترسیتی است.

آماری که اظهارات گواردیولا را نقض می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، در حالی که به نظر می رسید جنگ پپ گواردیولا و سانتیاگو سولاری به انتها رسیده است دوباره این جنگ آدینه با اظهار نظر جدید سرمربی منچسترسیتی از سر گرفته شد. همه چیز زمانی شروع شد که گواردیولا در یک مصاحبه رئال مادرید را در بین بهترین تیم های یک دهه اخیر قرار نداد. سرمربی رئال مادرید در پاسخ به سرمربی اسپانیایی گفت: مادرید بهترین تیم تاریخ و دهه است.

به نظر می رسید همه چیز با این جمله به انتها رسیده است. با این حال از گواردیولا دوباره سوال شد و او گفت: سپاسگزارم که این سوال را پرسیدید. من نسبت به طرفداران مادرید که از من ناراحت هستند مهربان هستم. مادرید بهترین تیم اروپاست و توانست سه لیگ قهرمانان اخیر را فتح کند. این تیم در یک دهه اخیر بهترین تیم در اروپا بوده است. با این حال بهترین تیم با در نظر دریافت لیگ، جام حذفی و دیگر رقابت ها نیست چون تیم هایی مانند یوونتوس، بارسلونا و بایرن شش تا هفت بار فاتح لیگ خود شدند. مطمئنم که دیگر سولاری منظور مرا خوب فهمیده است و مادریدی ها از من دیگر ناراحت نخواهند بود.

مادرید بهترین در رقابت های بین المللی و بارسلونا بهترین در بازی های ملی

اگر عناوینی که تیم های اروپایی از فصل 09-2008 به دست آوردند آنالیز گردد می توان دید که بارسلونا بالاتر از همه قرار گرفته است. تیم کاتالانی در این مدت 28 جام فتح کرد و 10 عنوان بیشتر از مادریدی دارد که در رتبه دوم دیده می گردد. یوونتوس با فاصله نزدیک با 17 جام در رتبه سوم قرار گرفته است و پاری سن ژرمن نیز 16 بار قهرمان شده است.

از لحاظ عناوین بین المللی سفیدپوشان بالاتر از همه قرار دارند. این تیم در یک دهه یازده قهرمانی به دست آورد، دو جام بالاتر از بارسلونا و 9 عنوان بیشتر از بایرن مونیخ. از طرفی یوونتوس و پاری سن ژرمن جزو تیم هایی هستند که در این مدت جام بین المللی به دست نیاورند و همه عناوینشان ملی است. اگر تنها عناوین ملی آنالیز گردد بارسا با 19 قهرمانی در صدر قرار گرفته است و یوونتوس با 17 و پاری سن ژرمن با 16 در رتبه های بعدی دیده می شوند. بایرن چهار جام با بارسا فاصله دارد و این رقم برای مادرید به 10 می رسد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1090

به "آماری که اظهارات گواردیولا را نقض می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماری که اظهارات گواردیولا را نقض می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید