آنیلی: باید برای بونوچی فوراً یک جایگاه پیدا کنیم!، منتظر جواب دیبالا هستیم

به گزارش جعبه مهر، رئیس باشگاه یوونتوس پس از دریافت جایزه بهترین رئیس فوتبال اروپا در مراسم اهدای جایزه پسر طلایی سال 2020 اظهارنظرهای جالبی انجام داد.

آنیلی: باید برای بونوچی فوراً یک جایگاه پیدا کنیم!، منتظر جواب دیبالا هستیم

به گزارش خبرنگاران، آندره آ آنیلی روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه مراسم اهدای جایزه پسر طلایی به ارلینگ هالند به عنوان بهترین رئیس فوتبال اروپا معرفی گردید و به همین بهانه درباره اوضاع این باشگاه و اتفاقات اخیر در آن از جمله قرعه بانوی پیر در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

آنیلی ابتدا به روبه رو شدن یوونتوس با پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت، تیمی که 3 سال پیش هم دقیقاً در همین مرحله از رقابت ها مقابل یووه نهاده شد و به تیم ایتالیایی باخت. در بازی رفت آن مصاف لئوناردو بونوچی، مدافع میانی و کاپیتان دوم یوونتوسی ها به خاطر اختلافاتی که با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی وقت بیانکونری پیدا نموده بود، نه تنها در ترکیب بلکه روی نیمکت هم نشانده نشد و از روی یک جایگاه مخصوص پیشخوان در استادیوم آلیانتس تورین بازی را تماشا کرد و شاهد پیروزی تیمش هم بود.

آنیلی با اشاره ای طنز آمیز به آن اتفاق گفت: از آنجایی که برخی از اعضای تیم مان کمی خرافاتی هستند، بعد از معین شدن قرعه، به شوخی گفتیم که باید فورا یکی از آن جایگاه های پیشخوان برای بونوچی تهیه کنیم اما واقعیت این است که ما در چند فصل گذشته با وجود اینکه همیشه بخت اول صعود محسوب می شدیم، حذف شدیم. پس این بار نباید گاردمان را پایین

یاوریم. باید پورتو را حسابی جدی بگیریم به خصوص که سابقه اروپایی این تیم معین و فوق العاده است.

رئیس باشگاه یوونتوس سپس درباره دریافت جایزه بهترین رئیس فوتبال اروپا از نشریه توتواسپورت صحبت کرد و گفت: می خواهم این جایزه را با تک تک اعضا و پرسنل باشگاه قسمت کنم. ما بدون کوشش همه آنها نمی توانستیم این نتایج را بگیریم.

آنیلی در پاسخ به این سؤال که تیمش را در 9،10 سال آینده در چه جایگاهی می بیند، گفت: چیزی که ما باید به آن توجه داشته باشیم، مقطع حساسی است که صنعت فوتبال بعد از همه گیری ویروس کرونا در آن نهاده شده و 8 تا 9 میلیارد یورویی خسارتی است که برای این صنعت پیش بینی شده است. پس تکلیف ما معین است. من در حال حاضر روی بخش مالی ماجرا بیشتر تمرکز دارم اما در خصوص بُعد ورزشی قضیه هم می توانم بگویم که تصور می کنم یوونتوس در 10 سال آینده، هم در ایتالیا و هم در اروپا موفقیت کسب کند.

آندره آ آنیلی در انتها درباره موضوع تمدید قرارداد پائولو دیبالا صحبت کرد که این روزها حواشی زیادی پیرامون آن شکل گرفته است. او در کنار آن به کریستیانو رونالدو و آندره آ پیرلو سرمربی تیم هم اشاره ای داشت و گفت: ما پیشنهاد مان را به دیبالا برای تمدید قرارداد ارائه نموده ایم و تصمیم گیری با خود اوست. ایده های پیرلو ما را مجذوب خودش نموده است. دیدن اینکه او چگونه کادر فنی اش را با دقت، دانش و انسانیت انتخاب کرد، زیبا بود. عملکرد شما در فوتبال بر اساس نتایجی که می گیرید قضاوت می گردد. رونالدو هم آنقدر شوخ طبع است که هیچ کسی انتظارش را نداشت. ما هر روز بیشتر از قبل او قدر بازیکنی مانند او را می دانیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8606

به "آنیلی: باید برای بونوچی فوراً یک جایگاه پیدا کنیم!، منتظر جواب دیبالا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنیلی: باید برای بونوچی فوراً یک جایگاه پیدا کنیم!، منتظر جواب دیبالا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید