ابتلای نخست وزیر بلغارستان به کرونا

به گزارش جعبه مهر، نخست وزیر بلغارستان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

ابتلای نخست وزیر بلغارستان به کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، بویکو بوریسف، نخست وزیر بلغارستان که پیش از این به دلیل تماس با فرد مبتلا به کووید-19 خود را قرنطینه کرده بود، اعلام داشت که نتیجه آزمایش کرونای وی در روز یکشنبه مثبت شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نخست وزیر بلغارستان در فیس بوک نوشت: علی رغم اینکه بازرس پزشکی منطقه ای قرنطینه من را به طور رسمی لغو کرده است اما من همه جلسات و رویدادهای عمومی خود برای روزهای آینده را به روز جمعه موکول کردم. بعد از دو تست PCR، امروز آزمایش من مثبت بود. بوریسف گفت که به طور کلی احساس ابتلا به یک بیماری عمومی را دارد و اکنون تحت درمان در منزل است.

این در حالی است که روز شنبه رسانه های بلغارستان گزارش دادند که بوریسوف که یک روز زودتر به دلیل ارتباط با فرد مبتلا به ویروس کرونا، خود را قرنطینه کرده بود، پس از دریافت نتایج آزمایش منفی کووید-19، به قرنطینه خود انتها داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

روز گذشته پزشکان بلغارستان 1043 مورد جدید ابتلا به کووید-19 را شناسایی کردند. تا به امروز بیش از 37 هزار نفر در بلغارستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند، از این تعداد بیش از 18 هزار نفر بهبود یافته و 1084 نفر فوت کرده اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7903

به "ابتلای نخست وزیر بلغارستان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای نخست وزیر بلغارستان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید