اخراج کومان برای بارسلونا چقدر هزینه خواهد داشت؟

به گزارش جعبه مهر، باشگاه بارسلونا در صورت اخراج سرمربی هلندی اش باید رقم قابل توجهی را به عنوان غرامت به او بپردازد.

اخراج کومان برای بارسلونا چقدر هزینه خواهد داشت؟

به گزارش خبرنگاران، بارسلونا فصل پرفراز و نشیبی را با رونالدو کومان به انتها برد و قهرمانی در جام حذفی اسپانیا تنها حاصل کوشش کاتالان ها در فصل 21-2020 بود. همین باعث شده است تا آینده حرفه ای سرمربی هلندی بارسا در هاله ای از ابهام باشد.

اخیراً شبکه تلویزیونی TV3 اسپانیا گزارش داد که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در جلسه ای که روز سه شنبه با رونالدو کومان داشته، او را درباره امکان ادامه دادن به کارش به عنوان سرمربی کاتالان ها بلاتکلیف گذاشته است و از او 15 روز فرصت خواسته تا درباره ادامه همکاری طرفین تصمیم گیری کند، این در حالی است که بحث بازگشت پپ گواردیولا به بارسا نیز مطرح است.

رادیو کاتالونیا حالا گزارش می دهد در صورتی که مدیران باشگاه بارسلونا قصد اخراج کومان 58 ساله را داشته باشند، باید رقم 12 میلیون یورو را به عنوان غرامت به این مربی هلندی بپردازند. او که تابستان گذشته راهنمایی بارسا را برعهده گرفت، فصل اخیر لالیگا را با این تیم در رده سوم به انتها برد.

بارسلونا با سرمربیگری کومان در فصل اخیر آمار 34 پیروزی، 9 تساوی و 11 شکست را در 54 بازی از خود برجای گذاشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10191

به "اخراج کومان برای بارسلونا چقدر هزینه خواهد داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج کومان برای بارسلونا چقدر هزینه خواهد داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید