از استراماچونی ممنونم، برد مقابل الکویت مبارک هواداران استقلال باشد

به گزارش جعبه مهر، عملکرد بازیکنان فوق العاده بود که باید از آن ها هم تشکر کنم. من از کارشان راضی بودم، چون تمام تلاش خود را انجام دادند. خوشحالیم که گام اول را برداشتیم. این پیروزی مبارک هواداران استقلال باشد.

از استراماچونی ممنونم، برد مقابل الکویت مبارک هواداران استقلال باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید از استراماچونی تشکر کنم که در نیم فصل اول خیلی برای استقلال زحمت کشید.

به گزارش میزان، فرهاد مجیدی در مورد دیدار با الکویت گفت: قبل از هر چیز باید از آقای استراماچونی تشکر کنم که در نیم فصل اول خیلی برای استقلال زحمت کشید. ما مقابل تیم الکویت با توجه به مسائل زیادی که قبل از بازی داشتیم، خوب کار کردیم.

وی افزود: عملکرد بازیکنان فوق العاده بود که باید از آن ها هم تشکر کنم. من از کارشان راضی بودم، چون تمام تلاش خود را انجام دادند. خوشحالیم که گام اول را برداشتیم. این پیروزی مبارک هواداران استقلال باشد.

مجیدی در نهایت گفت: حالا تمام تمرکزمان روی پیروزی مقابل تیم الریان قطر است که از تیم های مطرح و شناخته شده فوتبال آسیا محسوب می شود. ما اصلا زمان نداریم و باید بلافاصله برای این دیدار حساس خودمان را آ ماده کنیم. بچه ها هم اهمیت این بازی را درک کرده اند و مسلما با تمام توان و وجود مقابل الریان بازی خواهند کرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4621

به "از استراماچونی ممنونم، برد مقابل الکویت مبارک هواداران استقلال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از استراماچونی ممنونم، برد مقابل الکویت مبارک هواداران استقلال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید