استفاده از کد معرف در آلپاری چه مزایایی دارد؟

به گزارش جعبه مهر، بدون شک، دنیای بازارهای مالی پر از فرصت ها و امکانات مجذوب نماینده است که باعث می گردد بسیاری از معامله گران از هر فرصتی برای بهبود عملکرد و سودآوری خود استفاده نمایند. یکی از این فرصت ها، استفاده از کد معرف در بروکری است که معامله گر در آن خرید و فروش انجام می دهد. برای مثال اگر کاربر بروکر آلپاری هستید، می توانید از کد معرف ایران بروکر بهره ببرید که به معامله گران این امکان را می دهد تا به مزایای منحصر به فردی دست یابند.

استفاده از کد معرف در آلپاری چه مزایایی دارد؟

با وارد کردن کد معرف ایران بروکر، نه تنها از خدمات ویژه این مجموعه بهره مند می شوید بلکه به دنیایی از جوایز و امکانات دسترسی پیدا خواهید کرد و به عنوان یک عضو فعال و ارزشمند در جامعه کاربران آلپاری شناخته خواهید شد. در ادامه با جشنواره پاییزه ایران بروکر، بیشتر آشنا خواهیم شد. تا انتها مطلب همراه ما باشید!

بروکر آلپاری چیست؟

علاقه مندان به فعالیت در بازار مالی فارکس می توانند با ثبت نام در بروکر آلپاری به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کارگزاری های فارکس که خدمات خود را در بسیاری از نقاط دنیا و به علاوه برای ایرانیان فراهم نموده است استفاده نمایند.

این کارگزاری با داشتن دفتر مرکزی در موهلی امکاناتی چون حساب های معاملاتی متنوع، اندازه لوریج بالا، تنوع در نماد های معاملاتی قابل دسترس، روش های مختلف واریز و برداشت، پشتیبانی از بسیاری از زبان ها و به ویژه زبان فارسی، داشتن حساب اسلامی و قابلیت کپی تریدینگ و بسیاری دیگر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. علاقه مندان برای ثبت نام در بروکر آلپاری می توانند به صورت مستقیم و یا به وسیله کد های معرف که شرکت های واسطه در اختیار آنها قرار می دهند اقدام به این عمل نمایند.

کد معرف چیست؟

بروکرها برای آنکه بتوانند تعداد بیشتری از مشتریان را جذب نمایند با شرکت ها یا افراد واسطه با نام IB به عنوان نمایندگان بروکر همکاری نموده و این واسطه ها نیز با قرار دادن کدهایی به نام کد معرف در اختیار متقاضیان آنها را وارد مرحله ثبت نام در بروکر مورد نظر می نمایند.

ایران بروکر به عنوان یکی از نمایندگان رسمی بروکر آلپاری برای افرادی که به وسیله آنها اقدام به ثبت نام در آلپاری نمایند مزایایی را در نظر گرفته است. یکی از این مزایا شرکت در جشنواره پاییزه ایران بروکر بوده که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

کد معرف ایران بروکر در آلپاری چه مزایایی دارد؟

نمایندگان آلپاری بخشی از کمیسیون معاملاتی مشتریانی که به وسیله آنها به بروکر دعوت شده اند را از آلپاری دریافت نموده و بر اساس فرمول های محاسباتی مختلف قسمتی از آن را به شکل ریبیت به مشتریان باز می گرداند. بنابراین به این طریق بخشی از هزینه های معاملاتی کاربران جبران شده و آنها می توانند سود بیشتری از معاملات را به دست بیاورند.

یکی از نمایندگان بروکر آلپاری ایران بروکر بوده که کاربران بروکر آلپاری می توانند به وسیله کد معرف ارائه شده به وسیله ایران بروکر اقدام به ثبت نام در بروکر آلپاری نموده و یا در صورتیکه که قبلا به وسیله کد معرف دیگری ثبت نام نموده اند آن را تغییر داده و کد معرف ایران بروکر را جایگزین نمایند.

در این صورت است که کاربران علاوه بر بهره بردن از ریبیت می توانند از شرایط ورود به جشنواره پاییزه ایران بروکر نیز بهره مند شوند و جوایز ارزشمندی را به دست بیاورند.

نحوه تغییر کد معرف

پیش از آنکه بخواهید کد معرف خود را تغییر دهید بهتر است که بدانید این کد را چطور می توانید پیدا کنید. در واقع برای پیدا کردن محل تغییر کد معرف ابتدا بایستی وارد کابین شخصی خود در بروکر آلپاری شده و از منوی بالای صفحه گزینه منوی من را را باز نموده و وارد اطلاعات شخصی شوید.

در صفحه اطلاعات شخصی نیز می توانید در انتهای صفحه گزینه کد معرف را مشاهده نموده و بر روی قسمت تغییر کلیک کنید و کد معرف ارائه شده به وسیله ایران بروکر را وارد کنید. در انتها نیز با فشردن گزینه تغییر کد معرف شما تغییر خواهد نمود.

جوایز جشنواره پاییزه ایران بروکر

ایران بروکر در اقدام اخیری که انجام داده است شرایط جذابی را برای مشتریان خود جهت به دست آوردن شانس کسب جوایزی مانند ایرپاد، PS5، اپل واچ و ایرپاد و بعلاوه بونوس های 100 دلاری فراهم نموده است. علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره ضروری است اقدامات ساده ای را انجام داده و پس از آن وارد قرعه کشی شوند.

این جشنواره شامل 3 بخش متفاوت بوده که در اولین بخش آن تنها به وسیله ثبت نام در بروکر آلپاری با درج کد معرف ارائه شده به وسیله ایران بروکر می توانید شانس خود را در قرعه کشی 5 عدد ایرپاد امتحان کنید. اما این انتها ماجرا نبوده و معامله گران می توانند با بالا بردن حجم معاملات خود شانس دریافت PS5، اپل واچ و ایرپاد را نیز به دست آورد.

در این بخش یک دستگاه PS5 برای تریدری که بیشترین حجم معاملات را تا آخر پاییز داشته باشد در نظر گرفته شده و به نفر دوم و سوم به ترتیب یک عدد اپل واچ و ایرپاد به عنوان جایزه اهدا خواهد شد. گفتنی است که افراد می توانند از نتایج جشنواره به وسیله اینستاگرام و به صورت زنده خبر دار شده و بعلاوه در بخش سوم جشنواره نیز 5 بونوس 100 دلاری برای افرادی که در وبینار آموزشی که زمان آن به وسیله پیامک اطلاع رسانی می گردد در نظر گرفته شده که به قید قرعه بین شرکت نمایندگان توزیع خواهد شد.

نکته قابل توجه آن است که بخش های مختلف مسابقه از یکدیگر مجزا بوده و شرکت نمایندگان می توانند در یک یا هر سه بخش آن شرکت نموده و به صورت جداگانه هدایای خود را در صورت برنده شدن دریافت نمایند.

سخن آخر - کد معرف در بروکر آلپاری

شرکت در جشنواره پاییزه ایران بروکر یکی از مزایایی است با ثبت نام در بروکر آلپاری می توان از آن بهره مند شد و علاوه بر کاهش هزینه های معاملاتی به وسیله دریافت ریبیت از جوایز اهدا شده به برندگان جشنواره نیز استفاده کرد.

ورود به جشنواره بسیار ساده بوده و برای این کار تنها کافی است یاد به وسیله کد معرف ایران بروکر اقدام به ثبت نام در بروکر آلپاری کنید و یا اگر قبلا در این کارگزاری ثبت نام نموده اید می توانید با تغییر کد معرف پیشین به کد معرف ارائه شده به وسیله ایران بروکر مستقیما وارد جشنواره شوید.

این جشنواره در سه بخش مجزا برگزار شده و هر بخش جوایز مربوط به خود را دارد. امیدواریم شما یکی از برندگان خوش شانس این جشنواره باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11395

به "استفاده از کد معرف در آلپاری چه مزایایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از کد معرف در آلپاری چه مزایایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید