ایموجی جدید در 2021 عرضه نمی گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، کنسرسیوم یونیکد سازمان غیرانتفاعی ناظر بر استانداردهای ایموجی ها و مسئول عرضه نمونه های جدید آن است. این سازمان مجموعه جدید ایموجی ها برای اندروید و iOS را درهفته جاری عرضه می نماید. اما همزمان یونیکد اعلام نموده استاندارد ایموجی های آینده با 6 ماه تأخیر در سپتامبر 2021 ارائه می گردد.

ایموجی جدید در 2021 عرضه نمی گردد

این تأخیر مربوط به ویژگی ها و اطلاعاتی مانند کاراکترهای ایموجی جدید است. یونیکد در پستی شرح داد به طور کلی ایموجی هایی که کنسرسیوم در ماه ژانویه تأیید می نماید، اصولاً در ماه سپتامبر برای موبایل ها عرضه می گردد. با توجه به تأخیر 6 ماهه، مهلت ارائه ایموجی های یونیکد 14 به سپتامبر 2021 منتقل می گردد. به این ترتیب ایموجی های بعدی تا 2022 عرضه نخواهند شد.

مارک دیویس مدیر کنسرسیوم یونیکد در بیانیه ای نوشت: با توجه به شرایط فعلی، متوجه شدیم همکاران ما با چالش های مختلفی روبرو هستند و به صلاح سازمان های همکار است که زمان عرضه ایموجی ها را به تأخیر بیندازیم.

البته عرضه ایموجی هایی که در ژانویه سال جاری اعلام شدند به تأخیر نخواهد افتاد. این ایموجی ها بخشی از استاندارد 13 یونیکد و شامل 117 کاراکتر است که در پاییز سال جاری عرضه می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5700

به "ایموجی جدید در 2021 عرضه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایموجی جدید در 2021 عرضه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید