برخورد با واحدهای گردشگری غیرمجاز در استان کرمانشاه

به گزارش جعبه مهر، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر گفت: واحد های پذیرایی و گردشگری بین راهی این شهرستان طی یک ماه آینده مشخص و تکلیف می شوند.

برخورد با واحدهای گردشگری غیرمجاز در استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، سیف الله رنجبر امروز پنجشنبه 6 دی ماه در جلسه مشخص و تکلیف واحدهای گردشگری و رستوران های بین راهی که در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، گفت: هر چه میزان نظارت بر اماکن پذیرایی بیشتر گردد کیفیت خدمات در آنها افزایش می یابد اما وقتی این نظارت ها با غفلت روبرو گردد میزان ارایه خدمات و بهداشت نیز با کاهش روبرو می گردد.

او گفت : در بین رستوران ها و مراکز پذیرایی، رستوران های مطلوبی نیز وجود دارد و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی صدور مجوز این مراکز، از این رستوران های بین راهی بازدید می نماید.

رنجبر همچنین از مشخص تکلیف واحدهای پذیرایی غیر مجاز بین راهی کاوات واقع در راستا جاده روانسر پاوه (روستای شبانکاره) و مالکیت واحد های پذیرایی غیر مجاز واقع در مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه برابر ضوابط و مقررات اطلاع داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر ادامه داد: ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جاده ای و مسافران به منظور ارتقای ایمنی تردد در جاده ها و ایجاد رمپ ورود و خروج در راستا جاده گردشگری شبانکاره در دستور کار این جلسه قرار می گیرد.

او ادامه داد: بخشداران بخش مرکزی و شاهو نسبت به هماهنگی با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها جهت توجیه متقاضیان طرح های گردشگری با اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری روانسر همکاری لازم را داشته باشند.

او در سرانجام بر ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه ها و نظافت و پاکیزگی سرویس های بهداشتی واقع در مجتمع های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی شهرستان روانسر تاکید نمود.

شهرستان روانسر دارای 22 واحد گردشگری شامل 2 مجتمع گردشگری ،5 واحد رستوران بین راهی و14 واحد منفرد پذیرایی بین راهی است که تعداد 7 واحد به صورت غیر مجاز مشغول به فعالیت هستند که طی این جلسه با ادارات مربوطه در مورد ساماندهی واحد های مذکور هم اندیشی شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2722

به "برخورد با واحدهای گردشگری غیرمجاز در استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با واحدهای گردشگری غیرمجاز در استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید