بهترین شهرهای جهان برای خرید در بلک فرایدی 2019

به گزارش جعبه مهر، جهان دیگر به بزرگی گذشته نیست و این روزها می توانید از خودتان بپرسید: چرا در یک شهر چیزی را بخرم که در شهر دیگری می توانم بهتر و ارزان تر آن را تهیه کنم؟! با نزدیک شدن به جمعه سیاه، مجله خبرنگاران به این سوال پاسخ داده است. ما مواردی مانند هیجان انگیز و جالب بودن یک شهر، تجربه خرید افراد، رعایت استانداردها را برای انتخاب بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی در نظر گرفته است. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین شهرهای جهان برای خرید در بلک فرایدی 2019

10- سئول، شهری که درمورد خرید شوخی ندارد!

واقعیت این است که مردم کره جنوبی به خرید کردن اعتیاد دارند و این موضوع برای آن ها کاملا جدی است. درنتیجه، سئول یکی از بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی 2019 خواهد بود. در سال 2011، کره جنوبی رکورد بیشترین کارت اعتباری را نسبت به هر کشور دیگری در جهان ثبت کرد. در این کشور افراد مجاز هستند تا برای پرداخت وجه هر چقدر هم اندک باشد، از کارت اعتباری استفاده کنند.

9- میلان خانه ی مد، از بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی 2019

این شهر که خانه بسیاری از برندهای معروف و بین المللی است، در جمعه سیاه علاوه بر ساکنین میزبان مسافرانی است که برای خرید انواع پوشاک و کفش به این شهر سفر می کنند. شاید کمی عجیب باشد که در این شهر حتی در فروشگاه های محلی هم می توانید انواع محصولات زیبا و به روز را پیدا کنید. یکی از بهترین تجربه های خرید شما قطعا در کوادریلاتدرو دلا مودا (Quadrilatero della Moda) اتفاق می افتد. جایی که در آن مهم ترین رخدادهای مد جهان در آن اتفاق می افتد.

8- مادرید، گران اما دوست داشتنی!

شاید مادرید از معدود شهرهایی باشد که می دانید قیمت های آن چندان ارزان نیست اما با این وجود از خرید خود کاملا راضی هستید! برای آن ها که عاشق برندهای معتبر و مشهور هستند، هیچ جا بهتر از کاپاس سیسنا (Capas Seseña) نیست؛ مرکز خریدی که در سال 1901 تاسیس شده است و در آن پوشاک سنتی اسپانیا را به فروش می رسانند. از مشتریان معروف آن می توان به پیرس برازنان، بازیگر نقش جیمز باند اشاره کرد. بنابراین، قطعا مادرید از بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی امسال خواهد بود.

7- توکیو، مقصد مشتاقان خرید!

توکیو در لیست بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی رتبه خوبی دارد. این شهر با مراکز خرید بی نظیرش آنقدر شما را به خود مشغول می کند که پس از اتمام روز با پاهای خسته و دستان پر راهی هتل شوید! خبر فوق العاده این است که در این شهر هم جمعه سیاه برگزار می شود و بسیاری از مردم برای اینکه از خرید در جمعه سیاه توکیو جا نمانند، با هواپیما به این شهر پرواز می کنند!

6- فروشندگان در لندن، بلک فرایدی را به یک هفته ارتقا دادند!

اولین بار شرکت آمازون در سال 2010 مردم این شهر را با بلک فرایدی آشنا کرد. تا پیش از آن مردم لندن عادت داشتند تا روز بعد از کریسمس را به خرید بفرایند اما این سنت با ظهور جمعه سیاه به سرعت تغییر کرد. امروز فروش در جمعه سیاه در شهر لندن آنقدر خوب است که به خاطر تقاضای خریداران، تخفیف ها معمولا تا چهار روز بعد هم در این شهر ادامه دارند. این رسم آنقدر در لندن مرسوم شده است که به جای بلک فرایدی به آن فایودی Fiveday می گویند!

5- بلک فرایدی در پوکت، جشنی برای عاشقان خرید!

پوکت که به طور معمول بهشت علاقه مندان به خرید است، مطمئنا از بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی به شمار می رود. این جزیره با تنوع حیرت انگیزی از مغازه ها و مراکز خرید، همگان را شگفت زده می کند. انواع بازارهای غذای محلی، بازارهای شبانه و بازارهای خیابانی و چندین و چند نوع بازار دیگر در کنار هم یک مجموعه بی نقص را برای دوست داران خرید ایجاد کرده است. در جمعه سیاه، از بازارهای محلی تا مراکز خرید بزرگ در پوکت با تخفیف هایشان به استقبال مردم می فرایند.

4- کوالالامپور با مراکز خرید عظیمش به استقبال جمعه سیاه می رود!

بسیاری از مردم کوالالامپور عقیده دارند که هرچه مرکز خرید بزرگتر باشد، خرید در آن بهتر و لذت بخش تر است. بنابراین، کاملا طبیعی است که این مورد از بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی 3 تا از 10 مرکزهای خرید بزرگ جهان در این شهر قرار گرفته باشد! در یوتاما، چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان که در کوالالامپور واقع شده، بیش از 650 مغازه وجود دارد.

3- بلک فرایدی استانبول، یک هیجان بین المللی!

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در استانبول چیزی بیش از یک فرصت برای فروشندگان و خریداران است تا از تخفیف های ویژه استفاده کنند. بلاک فرایدی در استانبول، فرصتی است که در آن برندها می توانند با مشتریانشان ارتباط برقرار کنند و از نظرات آن آگاه شوند. اطلاعات کامل تر را درمورد می توانید در بلک فرایدی استانبول بخوانید. شاید بلک فرایدی استانبول بهترین فرصت برای ایرانیان باشد که به راحتی به این شهر سفر کنند و مشغول خرید از بهترین برندهای جهان شوند. شما نیز برای رزرو تور استانبول در این زمان می توانید به وب سایت خبرنگاران مراجعه نمایید.

2- در دبی، خرید و لذت سفر را با هم تجربه کنید!

برای اغلب ایرانی ها، سفر به دبی ارزان و آسان است. از آن جا که دبی از بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی به حیاب می آید و به کشورمان نیز نزدیک است، می تواند یکی از مقاصد سفر در این روزها باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله جمعه سیاه در دبی مراجعه کنید. در دبی طیف گسترده ای از مراکز خرید را پیدا می کنید؛ از فروشگاه های بسیار لوکس تا بازارهای ارزان. پیشنهاد می کنیم اگر برنامه دارید تا در این روزها به این شهر سفر کنید، برای رزرو تور دبی به وب سایت ما مراجعه کنید.

1- پاریس، بهشت عاشقان خرید بر روی زمین!

از آن جا که چند سال بیشتر نیست که به طور جدی بلک فرایدی در پاریس برگزار می شود، این اتفاق هنوز تازگی خود را در این شهر حفظ کرده است. البته در پاریس فقط لباس و عطر پرطرفدار است، فرانسوی ها شیوه زندگی را می فروشند. در این شهر هم جمعه سیاه تنها به یک روز خلاصه نمی شود و در واقع نزدیک به یک هفته طول می کشد.

ما در این مقاله به بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی پرداختیم و توضیحاتی درمورد هریک ارائه کردیم. با نزدیک شدن به جمعه سیاه، تب خرید در این روز نیز بالا می گیرد. نظر شما در مورد خرید در بلک فرایدی چیست؟ نظرات و تجربیات خود را برای ما بنویسید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: الی گشت
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3994

به "بهترین شهرهای جهان برای خرید در بلک فرایدی 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهرهای جهان برای خرید در بلک فرایدی 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید