برترین فصل حراجی و استفاده از تخفیفات در کیش چه زمانی است؟

به گزارش جعبه مهر، از برترین زمان های خرید در کیش فصول بهار و پاییز است. افراد در سفر به کیش در این فصول می توانند به نوعی با یک تیر دو نشان بزنند و ضمن لذت بردن از تفریحات متنوع و بازدید از جاذبه های گردشگری آن، از برترین مراکز خرید لوکس کیش، لباس هایی مقرون به صرفه قیمت و مالی تهیه نمایند.

برترین فصل حراجی و استفاده از تخفیفات در کیش چه زمانی است؟

برترین فصل سفر برای استفاده از حراجی های کیش

به طور معمول هر زمانی که جهانگرد های کمتری به جزیره کیش سفر نمایند، معمولا قیمت اجناس فروشگاه های این جزیره هم کمتر می گردد. بعلاوه، با نزدیک شدن به سرانجام هر فصل و تغییر دکور بوتیک ها، فروشگاه های این جزیره محصولات خود را با قیمت کمتری به فروش می رسانند.

برترین زمان خرید در کیش، فصل بهار و ابتدای اردیبهشت ماه تا انتهای خرداد ماه به شمار می رود. بعلاوه، از ابتدای مهرماه تا انتهای آذرماه نیز که زمان بازگشایی و فعالیت مدارس است، حراجی های متنوع و متعددی بر روی اجناس و محصولات این جزیره اعمال می گردد. اما برترین روز حراجی های کیش در فصل پاییز، 20 آبان است. در این روز که در تقویم خورشیدی روز ملی کیش نام گذاری شده، همه چیز حتی اتاق های هتل و غذا در رستوران ها با تخفیفات ویژه عرضه می شوند.

البته در صورتی که گردشگران طاقت آب وهوای شرجی و دمای بالا را داشته باشند، فصل تابستان نیز جزو برترین زمان برای بهره بردن از حراجی ها در کیش محسوب می گردد.

برترین زمان سفر به کیش در فصل تابستان برای رسیدن به حراجی های کیش و جشنواره های خرید، از 15 تیر تا 15 شهریورماه است. حراج های تابستانه کیش بسیار معروف هستند و در این فصل محصولاتی باکیفیت عالی و قیمت مناسب پیدا می گردد.

فصل حراج لباس در کیش

اگر قصد دارید مانتو یا لباس خنک و تابستانی را از کیش با قیمت کمتر بخرید، برترین زمان سفر به این جزیره، فصل پاییز و با آغاز جشنواره های خرید است. با فرارسیدن بهار کم کم فروشگاه ها بر روی لباس های زمستانی تخفیفات بالایی می گذارند. از این رو، اسفند ماه برترین زمان برای استفاده از حراجی های بزرگ و خرید لباس های گرم زمستانی است.

نکات طلایی خرید در فصل حراجی کیش

وجود مراکز خرید متعدد ومتنوع در کیش سبب شده تا گردشگران در انتخاب برترین مقصد برای خرید کردن سردرگم بمانند. افراد بهتر است برای داشتن خریدی به صرفه و مالی، قیمت کالای مورد نظر خود را در چندین فروشگاه آنالیز نمایند و سپس خرید خود را انجام دهند.

از مقرون به صرفه ترین اجناس کیش در جشنواره های تخفیفی می توان به لوازم خانگی و الکترونیکی چون تلویزیون، لپ تاپ، اتو، دوربین، موبایل، اتو و غیره اشاره نمود. این اجناس در فصل حراج در کیش حدود 30 درصد پایین تر از سایر شهرها قیمت دارند. بنابراین، حراجی های کیش می تواند فرصت مناسبی برای خرید لوازم خانگی باشد.

از عمده ترین محصولاتی که در حراجی های کیش به فروش می رسند، می توان به انواع لباس و پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، خوراکی، مواد غذایی و شکلات اشاره نمود. گردشگران بهتر است هنگام خرید محصولات غذایی و خوراکی ها به تاریخ انقضا آن ها توجه کافی داشته باشند تا اجناس کهنه را در سبد خرید کالای خود قرار ندهند.

برترین مراکز خرید برای فصل حراج کیش

گردشگران ترجیح می دهند در فصل حراج کیش به مراکز خریدی که تخفیفات بیشتری بر روی محصولات خود می گذارند، مراجعه نمایند. مراکز خرید پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید و مجتمع تجاری پانیذ از جمله مراکزی هستند که در میان تمام مراکز خرید کیش، در بیشتر اوقات سال کارهای خود را با تخفیفات ویژه ارائه می دهند. این مراکز خرید نمایندگی معتبرترین برندهای مشهور جهان هستند و می توان در آن برترین و باکیفیت ترین خرید را انجام داد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 آذر 1402 بروزرسانی: 15 آذر 1402 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11394

به "برترین فصل حراجی و استفاده از تخفیفات در کیش چه زمانی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین فصل حراجی و استفاده از تخفیفات در کیش چه زمانی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید