بیانی: بازیکنان استقلال از دروغ های چند سال اخیر خسته شده اند، استراماچونی مانند مرحوم پورحیدری رفتار می نماید

به گزارش جعبه مهر، شاهرخ بیانی، پیشکسوت باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد این تیم در دیدارهای اخیر مدعی شد شاگردان استراماچونی از بعضی اتفاقات سال های اخیر خسته شده اند.

بیانی: بازیکنان استقلال از دروغ های چند سال اخیر خسته شده اند، استراماچونی مانند مرحوم پورحیدری رفتار می نماید

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره علت پیروزی های اخیر استقلال با راهنمایی آندره آ استراماچونی گفت: از ابتدا گفته بودم که استقلال تیم جوانی شده است و احتیاج به زمان دارد. هماهنگی بین نفرات زیاد شده و اعتمادبه نفس بازیکنان بالا رفته است. اینکه همه می گویند استقلال این روزها خوب بازی می نماید، به تأثیر سرمربی جوانش باز می گردد. استراماچونی با استفاده از دفاع سه نفره اوضاع تاکتیکی تیم استقلال را خیلی بهتر نموده است. این تاکتیک در زمان مرحوم منصور پورحیدری به کار گرفته می شد و در آن موقع تیم نتایج خیلی خوبی هم گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: حفظ توپ بازیکنان در دیدارهای اخیر خوب شده و بازیکنی بی جهت زیر توپ نمی زند. هر بازیکنی در هر نقطه ای از زمین توپ را در اختیار دارد، در سمت چپ و راست خود هم تیمی اش را می بیند. این سبک از بازی استقلال ارتباط مستقیمی با نقش سرمربی دارد. استراماچونی چند ماهی نیست که در ایران حضور دارد، اما توانست در فرصت کم تیم خوبی درست کند. علاوه بر این مسئله، او جوان است و نترس و به خوبی با بازیکنان جوان کار می نماید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استراماچونی مانند مرحوم پورحیدری رفتار می نماید و پشت بازیکنان است. وقتی بازیکنی در استقلال آسیب می بیند، او را رها ننموده و بارها از مهره مصدومش یاد می نماید. استراماچونی در این مدت حرفه ای رفتار نموده و به صحبت های ابتدای فصل خود عمل نموده است. در ابتدای فصل بعد از دیدار با ماشین سازی گفته بود که ول کن تیم نخواهد بود و با مسائل می جنگد. نتیجه کارهای او همین شد که الان فوتبال استقلال را همه دوست دارند، آن هم با ترکیبی از یکسری بازیکن جوان.

بیانی در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگاران، در واکنش به اظهارات استراماچونی و بازیکنان استقلال بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان درباره مسائل اقتصادی گفت: استقلال همواره از مسائل اقتصادی آسیب دیده است. چند سال پیش که در استقلال بودم، به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم، اما زمانی که باید پول ترزیق می شد، این اتفاق نیفتاد. شرایط امروز استقلال خوب است و باز هم می شنویم باشگاه مشکل اقتصادی دارد. مدیران باشگاه باید کاری نمایند تا بازیکنان با خیال راحت وارد زمین شوند. بازیکنان برای خرید خانه، خودرو و ... برنامه ریزی می نمایند و زمانی که در تاریخ مقرر پول شان را نمی گیرند، تأثیر بدی روی آنها می گذارد.

وی ادامه داد: مهدی قائدی بعد از بازی با صنعت نفت آبادان مقابل خبرنگاران مصاحبه نموده و گفته یک ریال هم پول نگرفته است. این موضوع برای باشگاه استقلال خیلی بد است که بازیکن ثابت این تیم بگوید، پولی نگرفته است. استقلال به قول معروف روی غلتک افتاده و باید کاری نمایند بردها تداوم داشته باشد. بازیکن وقتی بدقولی باشگاه را می بیند، به مربی در تمرینات انتقال می دهد. وقتی این شرایط دو هفته دیگر ادامه پیدا کند، بازیکن هم بی تفاوت می گردد. نباید استراماچونی و بازیکنان به خاطر مسائل اقتصادی دلسرد شوند. بازیکنان از دروغ های چند سال اخیر خسته شده اند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار به جایی رسیده که سرمربی جوان استقلال صحبت از رفتن نموده است، گفت: کدام مربی با کسب این نتایج که طرفداران به خاطر آن شادمان شده اند، می گوید می روم؟! ببینید چقدر به او فشار وارد شده که چنین حرفی زده است. سرمربی استقلال پشت بازیکنانش قرار گرفته و دوست ندارد آنها روحیه بدی داشته باشد. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه چرا یاری نمی نمایند؟ خیلی بد است که بازیکن و مربی تیم با این پیروزها بگویند یک ریال هم نگرفته اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3894

به "بیانی: بازیکنان استقلال از دروغ های چند سال اخیر خسته شده اند، استراماچونی مانند مرحوم پورحیدری رفتار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانی: بازیکنان استقلال از دروغ های چند سال اخیر خسته شده اند، استراماچونی مانند مرحوم پورحیدری رفتار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید