تذکر اعطا به شهردار تهران به دلیل عدم توجه به ساماندهی دستفروشان

به گزارش جعبه مهر، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهرداری تذکر جدی می دهم که نسبت به ساماندهی دست فروشان و اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار اقدام کند.

تذکر اعطا به شهردار تهران به دلیل عدم توجه به ساماندهی دستفروشان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی اعطا در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور گفت: تذکر بنده درباره مصوبه ساماندهی مشاغل سیار است که سال 97 در شورا به تصویب رسیده و علیرغم پیگیری همکاران در شورای شهر، در شهرداری اراده ویژه ای برای این موضوع وجود ندارد.

وی افزود: از نکات مثبت مصوبه ساماندهی دستفروشان این بود که برای اولین بار دست فروشی از مصادیق سد معبر خارج شد و به این افراد یک رسمیت بخشی مشروط به ساماندهی داده شد. این ساماندهی از نظر زمانی، مکانی و شناسنامه دار کردن بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران توضیح داد: ما حال لایحه ای برای بهره برداری از پیاده رو ها را در دست داریم. عدم اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار در بخشی از افکار عمومی نظر منفی نسبت به عدم اجرای مصوبه جدید ایجاد کرده است. به طوریکه مردم تصور می کنند که این مصوبه عملاً به معنی بی توجهی به ساماندهی دست فروشان است.

اعطا بیان نمود: این امر حاکی از بی توجهی شهرداری به دست فروشان است که در حال ضربه زدن به شورای شهر است.

وی تاکید کرد: بنده به شهرداری تذکر جدی می دهم و حتماً این مورد را پیگیری خواهم کرد. شهرداری مطلقاً به این موضوع توجهی نمی کند و هیچ گونه اقدامی برای دست فروشان انجام نداده است. از شهرداری می خواهم که یک توضیح به ما بدهد که ما حداقل تکلیف خود در برابر مصوباتمان در شهرداری را بدانیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8675

به "تذکر اعطا به شهردار تهران به دلیل عدم توجه به ساماندهی دستفروشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر اعطا به شهردار تهران به دلیل عدم توجه به ساماندهی دستفروشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید