تردد کُند در برخی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد در برخی راه های مواصلاتی این استان بعلت بارش برف به کُندی انجام می شود.

تردد کُند در برخی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف

محمد حسین نصیری راد در جمع خبرنگاران اضافه کرد: محورهای یاسوج به شیراز، یاسوج به اقلید، یاسوج به بابامیدان، یاسوج به باغچه سادات، یاسوج به مارگون و یاسوج به سی سخت برفی و تردد در این جاده ها به کندی انجام می شود.

وی اظهارکرد: تردد در جاده ارتباطی 30 روستای مناطق سردسیری استان از جمله مارگون و دنا به علت خاکی بودن و بارش سنگین برف به سختی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده 5 روستا در بخش زیلایی شهرستان مارگون مسدود است و با توجه به شدت و تداوم بارش ها احتمال افزایش مسدود شدن راه های روستایی پیش بینی می شود.

نصیری راد شرح داد: هم اکنون 146 دستگاه سبک و ستگین راهداری در جاده های استان مستقر و کار بازگشایی و نمک پاشی را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران، وی اظهار داشت: 230 راهدار در 24 راهدارخانه ثابت و سیار استان آماده ارائه خدمات به رانندگان جاده های کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی می کنند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9136

به "تردد کُند در برخی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد کُند در برخی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید