ترزیچ: هالند دلیل پیروزی مان برابر ولفسبورگ بود

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پس از پیروزی مردانش در خانه گرگ ها درخشش ستاره نروژی زردپوشان را دلیل کسب این پیروزی دانست.

ترزیچ: هالند دلیل پیروزی مان برابر ولفسبورگ بود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه ولفسبورگ گام بسیار مهمی برای جا نماندن از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برداشت.

این بازی که مصاف بین دو تیم از مدعیان کسب سهمیه رقابت های اروپایی بود، در حالی با فزونی 2 بر صفر دورتموندی ها به انتها رسید که دورتموندی ها از دقیقه 59 با اخراج جود بلینگام 10 نفره شدند. گل های ارلینگ هالند قبل و بعد از اخراج هم تیمی اش به تیم تحت هدایت ادین ترزیچ کمک کرد که سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

ترزیچ در انتها مسابقه به تمجید از هالند پرداخت و درباره این مهاجم نروژی گفت: می دانیم که ارلینگ مهاجمی طراز اول است. اگر چند موقعیت به دست آورد، احتمال اینکه گل بزند بسیار زیاد است. او در این بازی موقعیت های زیادی به دست نیاورد اما باز هم قدر همان هایی که داشت را به بهترین شکل دانست و این به ما کمک کرد. در واقع او عملکرد خوب او در استفاده از موقعیت هایش از دلایل پیروزی ما در این مسابقه بود.

دورتموند با وجود این پیروزی هنوز در رده پنجم است اگرچه تنها یک امتیاز با ورود به جمع 4 تیم بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد.

مارکو رویس کاپیتان این تیم گفت: از اولین ثانیه بازی ما آماده بودیم تا عملکردی حتی فراتر از حد توان مان ارائه کنیم. عالی دفاع کردیم و کارمان با توپ هم بسیار خوب بود. بعد از 10 نفره شدن سعی کردیم همچنان دروازه حریف را تهدید کنیم. به نظرم پیروزی کاملاً حف ما بود. شرایط خاصی بود چون ما واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم. حالا تنها دو امتیاز کمتر از ولفسبورگ داریم و فصل هم هنوز تمام نشده است. عملکرد خوبی داریم اما باید این فرایند را حفظ کنیم. 4 بازی قبلی مان را برده ایم اما هنوز سه تای دیگر می خواهیم چون واقعاً می خواهیم به لیگ قهرمانان برویم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10007

به "ترزیچ: هالند دلیل پیروزی مان برابر ولفسبورگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترزیچ: هالند دلیل پیروزی مان برابر ولفسبورگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید