تصویر تازه از کیم جونگ اون، او را خیلی لاغرتر نشان می دهد

به گزارش جعبه مهر، شرایط سلامت رهبر جوان کره شمالی بازهم مناقشه برانگیز شد، چون تصاویر جدیدی که امروز (چهارشنبه) از وی منتشر شده، نشان می دهد که او لاغرتر از قبل شده است.

تصویر تازه از کیم جونگ اون، او را خیلی لاغرتر نشان می دهد

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تصاویر حدس ها در این باره را افزایش داده که آیا او بیشتر وزن کم نموده و اینکه آیا حین یک پیاده روی کوتاه نفس کم می آورد یا خیر؟

با این تصاویر تازه حدس هایی درباره شرایط سلامت کیم جونگ اون، رهبر 37 ساله کره شمالی مطرح شده است؛ او خیلی لاغرتر شده.

شرایط سلامت کیم جونگ اون مساله ای مورد بحث در واشنگتن، سئول و توکیوست چون اگر فاقد توانایی برای اداره کشورش باشد، به صورت رسمی برای خودش یک جانشین انتخاب ننموده است.

در تصاویر تازه رسانه دولتی این کشور که امروز منتشر شد، نشان داده می گردد که کیم جونگ اون خیلی بیشتر از قبل وزن کم نموده و صورتش لاغرتر و جمع تر شده است. بعضی از ناظران می گویند، او که 170 سانتیمتر قد دارد و وزنش پیشتر 140 کیلو بوده، شاید حالا 10 تا 20 کیلوگرم از وزنش را از دست داده باشد.

یکی از تحلیلگران ارشد در موسسه اتحاد مجدد دو کره در سئول گفت: شاید این کاهش وزن اقدامی برای بهبود سلامت کیم جونگ اون باشد. او مسائل جدی سلامت داشته و بابت این مساله نتوانست در مجمع عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی شرکت کند.

سابقه بیماری های قلبی و عروقی در خانواده کیم جونگ اون وجود دارد و پدر و پدربزرگش بابت این بیماری مردند.، ایسنا

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10630

به "تصویر تازه از کیم جونگ اون، او را خیلی لاغرتر نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر تازه از کیم جونگ اون، او را خیلی لاغرتر نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید