تعامل و همکاری های اصناف جزیره کیش در کنترل کرونا ستودنی است

به گزارش جعبه مهر، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش به مناسبت روز ملی اصناف با تبریک این روز گفت: نخستین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت، صندلی ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر عظیم از جامعه است.

تعامل و همکاری های اصناف جزیره کیش در کنترل کرونا ستودنی است

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،رئیس مرکز توسعه سلامت کیش به مناسبت روز ملی اصناف با تبریک این روز گفت: نخستین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت، صندلی ویژه و دیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر عظیم از جامعه است.

دکتر محمدرضا رضانیا اضافه کرد: اصناف در تمام مراحل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همراه مردم بوده است؛ سختی های راستا انقلاب با حضور اصناف هموار شد و تداوم این حضور پس از انقلاب هم موجب موفقیتهای بیشماری در کشور شده است و در واقع بنا به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی می باشند.

وی اظهار کرد: در روز های پایانی سال 98، پدیده ویروس کرونا، تبعات مالی بسکمک را از جمله کاهش درآمدها، ناتوانی در پرداخت اقساط و اجاره بها، افزایش هزینه های فراوری و توزیع و … برای این قشر زحمتکش و پرتلاش به بار آورد.

رضانیا اعلام کرد: با این حال با توجه به شرایط کنونی که پای جان هموطنان ما در میان است و دولت و ملت به حمایت و همکاری اصناف و بازاریان، احتیاج دارند، شاهدیم که اصناف کوتاهی نکرده و با تعامل و همکاری های ارزشمند خود، ضرر و زیان های تعطیلی واحد های صنفی را به جان خریده، به کمک هموطنان شان شتافته و با نظام سلامت کشور برای کنترل این بیماری همراهی دلسوزانه ای داشتند.

وی از همراهی و همکاری یک سال و اندی اصناف و مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا ویروس قدردانی و گفت: در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس اصناف و کیشوندان جزیره زیبای کیش از شهرهای برتر کشور است.

رضانیا ضمن تشکر از همراهی مردم واصناف در پیشگیری و کنترل کرونا اعلام کرد: مردم و اصناف طی ماه های گذشته علی رغم همه سختی ها و فشارهای مالی، به خوبی نکات بهداشتی را رعایت کردند.

دکتر رضانیا اظهار کرد: اما باید توجه داشت که شرایط حال حاضر شکننده است و در صورت عادی انگاری به شرایط سخت بیماری بر می گردیم.

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله همه صنوف و مردم عزیز همچنان مثل گذشته تا کنترل کامل بیماری کمکگر و همراه مدافعین سلامت باشید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10659

به "تعامل و همکاری های اصناف جزیره کیش در کنترل کرونا ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل و همکاری های اصناف جزیره کیش در کنترل کرونا ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید