توضیح وزیر راه درباره 407 پروژه وزارت راه در بودجه آینده

به گزارش جعبه مهر، وزیر راه و شهرسازی بعد از حضور در کمیسیون عمران گفت: این وزارتخانه 407 پروژه در بودجه 1400 با اعتبار 14 هزار و 680 میلیارد تومان دارد که با عملیاتی شدن آن ها تاثیر شگرفی در بخش های عمرانی کشور به وجود خواهد آمد.

توضیح وزیر راه درباره 407 پروژه وزارت راه در بودجه آینده

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز (سه شنبه 25 آذر ماه 99) بعد از حضور در کمیسیون عمران در گفتگوی تلویزیونی گفت: کمیسیون عمران در حال بررسی لایحه بودجه 1400 است که امروز بخش مربوط به حوزه راه و شهرسازی را در دستور کار داشت.

وی اضافه نمود: من در این جلسه، توضیحاتی درباره اهداف، برنامه ها و لایحه ای که دولت تقدیم مجلس کرده است دادم که در بخشی از فرایند آن ستاد بودجه وزارت راه و شهرسازی با یک نگاه سیاستی در جهت این که محرومیت زدایی داشته و با رعایت عدالت و توازن منطقه ای مباحثی را تهیه و تدوین کرده است، ضمن این که این وزارتخانه تلاش دارد پروژه های اثرگذار و ملی که نقشی مؤثر در پیشرفت ملی دارد را هدف بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: 407 پروژه در لایحه بودجه آینده و متعلق به وزارت راه و شهرسازی وجود دارد که برای آن 14 هزار و 680 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است. تا در ابعاد گوناگون و سرفصل های مختلف آن را عملیاتی کند.

اسلامی گفت: ما باید بتوانیم ظرفیت های سایر منابع که غیر از بودجه دولت است را به فرایند توسعه و عمران کشور ایجاد کرده و فرصت بهره برداری از آن را فراهم کنیم که یکی از این اقدامات که در دستورکار وزارت راه و شهرسازی و قرار است در کنار این برنامه و بودجه قرار بگیرد، که بتوانیم پروژه های عظیم ملی را که تأثیرات منطقه ای و بین المللی در حوزه ترانزیتی دارد را فعال کنیم.

وی در توضیح بیشتر گفت: 20 پروژه به همین دلیل تعریف شده است که با همراهی وزارت اقتصاد و بانک مرکزی 3 پروژه مجوز عملیاتی شدن آن را داده اند و امیدوارم با همراهی آن ها اعتبار بقیه این پروژه ها تا سرانجام سال اخذ شود که اگر این امر محقق شود تحولی عظیم و عظیم و اساسی برای اولین بار در توسعه عمرانی کشور رخ خواهد داد که این کار می تواند وابستگی وزارت راه و شهرسازی به بودجه دولتی کمتر کرده و می توانیم با استفاده از منابع مردم که از طریق بازار سرمایه جذب می شود را برای مولدسازی و توسعه و عمران کشور استفاده کرده و بتوانیم کشور را با سرعت بالاتری توسعه دهیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8599

به "توضیح وزیر راه درباره 407 پروژه وزارت راه در بودجه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح وزیر راه درباره 407 پروژه وزارت راه در بودجه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید