تکلیف تمام هیات های ورزشی بدون رئیس خوزستان سال جاری معین می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، افشین حیدری عصر امروز در مجمع انتخابی هیات کبدی استان خوزستان اظهار کرد: ورزش خوزستان به عنوان یک قطب در کشور نیازمند زیرساخت های مناسب است.

تکلیف تمام هیات های ورزشی بدون رئیس خوزستان سال جاری معین می گردد

وی اضافه نمود: تا خاتمه سال پروژه های زیادی را به اتمام خواهیم رساند و مسابقات زیادی را برگزار خواهیم کرد که از جمله آن می توان به انتخابی المپیک 2020وزنه برداری و مسابقات شطرنج کارون با حضور شطرنج بازان برتر جهان اشاره نمود.

حیدری با بیان اینکه مردم اندیمشک در برگزاری مسابقات جام تختی بسیار سهیم بودند گفت: مردم اندیمشک در برگزاری این مسابقات به نحو احسن تاثیر زیادی داشتند و با نشان دادن فرهنگ غنی خود توانستند نظر ناظران و حاضران را جلب کردند که باعث تحسین همه در تمجید از برگزاری این مسابقات شد.

وی از اختصاص زمین شمار دو ورزشگاه تختی به بانوان فوتبالیست استان خوزستان و آماده سازی و بازسازی رختکن ها در هفته آینده اطلاع داد و اضافه نمود: امروزه باید به استعداد ها بها داد و نباید منتظر شد تا استعداد ها شکوفا گردد بلکه وظیفه هیات هاست تا آنها را کشف نمایند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با بیان اینکه هیات ها باید به صورت متمرکز به استعدادیابی بپردازند از رئیس جدید هیات کبدی استان خواست تا در تمامی امور مشورت های لازم را با پیشکسوتان رشته خود داشته باشد و از تجربیات آنها استفاده کند و عملکرد هیات شهرستان ها را مورد آنالیز قرار دهد.

حیدری بیان نمود: اداره کل ورزش می تواند بازوی توانمندی برای فدراسیون کبدی باشد.

وی در خاتمه گفت: تکلیف تمامی هیات های ورزشی بدون رئیس خوزستان تا آخر سال با برگزاری مجمع انتخاباتی معین می گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1022

به "تکلیف تمام هیات های ورزشی بدون رئیس خوزستان سال جاری معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف تمام هیات های ورزشی بدون رئیس خوزستان سال جاری معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید