تیم های والیبال 16 میلیارد تومان به فدراسیون بدهی دارند!

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال از دقایقی پیش به صورت آنلاین به ریاست مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان شروع شد.

تیم های والیبال 16 میلیارد تومان به فدراسیون بدهی دارند!

محمدرضا داورزنی پس از ارائه گزارش خزانه دار فدراسیون والیبال در واکنش به بدهی باشگاه ها گفت: سعی فدراسیون والیبال تعامل با باشگاه و استان ها بوده است تا در لیگ برتر از استان های مختلف نماینده داشته باشیم.

گزارشی که سازمان بازررسی در سه سال گذشته بر روی آن کار نموده است، بدهی باشگاه را به عنوان تخلف رئیس فدراسیون محسوب می نماید. اگر اصرار داریم باشگاه ها بدهی را پرداخت نمایند یکی از الزاماتی است که سازمان بازرسی این اصرار را دارد تا فدراسیون هرچه سریع تر بدهی ها را از باشگاه ها اخذ کند.

وی ادامه داد: این یکی از موارد تخلف فدراسیون است که چرا بدهی ها را وصول نمی نماید. از باشگاه ها خواهش می کنم سریع تر بدهی های خود را پرداخت نمایند. همچنین روسای هیات ها در این مورد نیز یاری نمایند. حتی به یکی از باشگاه ها برای حضور در جام باشگاه ها یاری کردیم و حالا باید به دادگاه پاسخ دهیم چرا به این باشگاه 90 میلیون یاری نموده ایم.

به همین دلیل از نماینده باشگاه و هیات ها می خواهیم این موضوع را پیگیری نمایند. برای مثال نماینده های مشهد نزدیک به یک میلیارد به فدراسیون بدهی دارند این فقط بدهی یک استان است. باشگاه ها در این مورد یاری نمایند. 15-16 میلیارد باشگاه ها به فدراسیون بدهی دارند. بانک سرمایه نیز که منحل شده است حدود 500 میلیون بدهی دارد که به وسیله مراجع قضایی در حال پیگیر هستیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6943

به "تیم های والیبال 16 میلیارد تومان به فدراسیون بدهی دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های والیبال 16 میلیارد تومان به فدراسیون بدهی دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید