تیم کوک از محصولات جدید اپل می گوید

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل اپل اخیراً به سهام داران این شرکت که نگران آینده آن هستند، گفته که محصولات آینده اپل بازار را تکان خواهد داد

تیم کوک از محصولات جدید اپل می گوید

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، تیم کوک که به تازگی در جمع سرمایه داران اپل سخن گفته، در پاسخ به سوالاتی در خصوص نزول صندلی اپل و افزایش فروش گوشی های هوشمند رقیب آیفون تصریح نموده که آینده از آن اپل است.

وی که در نشست سالانه سهامداران اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا حضور یافته بود، افزوده که اپل در حال کاشت دانه هایی است که محصول آن را در آینده نزدیک درو می نماید. تیم کوک در تکمیل دیدگاه های خوش بینانه خود گفته که اپل آینده دنیای فناوری را در دست خواهد داشت.

رئیس اپل همچنین اعلام نموده که این شرکت در سال 2018 هجده شرکت تازه را خریداری نموده، اما نام آنها را برای عموم افشا ننموده است. دو برابر شدن درآمد اپل تا سال 2020 وعده دیگری است که تیم کوک به سهام داران اپل داده است.

منابع نزدیک به اپل می گویند این شرکت میخواهد قیمت مک بوک ایر را در ماه های آینده کاهش دهد تا بتواند بر میزان مشتریان این لپ تاپ بیفزاید. همچنین قرار است دقت نمایشگر مک بوک ایر نیز بیشتر گردد. همچنین گفته می گردد اپل فراوری آیفون تاشو را برای سال 2019 یا 2020 در دستور کار قرار داده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1222

به "تیم کوک از محصولات جدید اپل می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کوک از محصولات جدید اپل می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید