جمهوری اسلامی ترسی از مهاجرت این افراد نداشته باشد!

به گزارش جعبه مهر، بخش بزرگی از طبقه مرفه شهری در جمهوری اسلامی دارایی ها خود را به وسیله کار و فراوری یا به واسطه هوش و نبوغ بالا به دست نیاورده است. این افراد خودشان هم بهتر می دانند در هر کشور دیگری غیر از ایران چنین انسان هایی چیزی بالاتر از سطح میانی جامعه نخواهند بود.

جمهوری اسلامی ترسی از مهاجرت این افراد نداشته باشد!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، یکی از کاربران توئیتر در صفحه کاربری خود نوشت: بخش بزرگی از طبقه مرفه شهری در جمهوری اسلامی دارایی ها خود را به وسیله کار و فراوری یا به واسطه هوش و نبوغ بالا به دست نیاورده و اکثریت مطلقی از آن ها ثروت های خود را به وسیله رانت و وام و واردات بی دردسر و فساد های قانونی کسب نموده اند.

این کاربر در ادامه نوشت: این افراد هیچوقت به شکل کامل از کشور مهاجرت نخواهند کرد و اگر هم اینکار را انجام دهند با تصور چند سال زندگی بی دغدغه با پول های حرام کسب شده در داخل کشور این کار را خواهند کرد.لُپ بحث این است که این افراد خودشان هم بهتر میدانند در هر کشور دیگری غیر از ایران چنین انسان هایی با چنین سطحی از سواد و هوش چیزی بالاتر از سطح میانی جامعه نخواهند بود؛ بنابراین جمهوری اسلامی نباید هیچ ترسی از مهاجرت این افراد به واسطه افزایش مالیات های آن ها یا سفت کردن حلقه نظارتی بر آن ها داشته باشد. تنها جایی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که این افراد نتوانند پول های شبه ناک انباشته را به راحتی و بدون مالیات های کلان از کشور خارج نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4342

به "جمهوری اسلامی ترسی از مهاجرت این افراد نداشته باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری اسلامی ترسی از مهاجرت این افراد نداشته باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید