خبرنگاران شاخص صدور پروانه استاندارد در خراسان رضوی رشد کرد

به گزارش جعبه مهر، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: طی هفت سال اخیر در چارچوب فعالیت دولتهای یازدهم و دوازدهم شاخص صدور پروانه استاندارد در این استان افزون بر 10 درصد رشد نموده است.

خبرنگاران شاخص صدور پروانه استاندارد در خراسان رضوی رشد کرد

علیرضا جمیع روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران به مناسبت روز جهانی استاندارد اضافه کرد: ظرف هفت سال اخیر افزون بر 11 هزار فقره صدور و تمدید کاربرد علامت استاندارد در خراسان رضوی انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت سالانه افزون بر 300 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در خراسان رضوی صادر شده و علاوه بر آن در دیگر موارد نیز برای تمدید کاربرد این علامت معتبر ملی اقدام شده است.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: سال جاری تا به امروز 116 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد و 138 فقره تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی این استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: اداره کل استاندارد خراسان رضوی همچنین مطابق برنامه ریزی انجام شده تا سرانجام سال جاری صدور 300 پروانه کاربرد علامت استاندارد و تمدید 804 پروانه کاربرد این نشان ملی را هدفگذاری نموده است.

جمیع به صدور پروانه تشویقی استاندارد نیز اشاره و اعلام کرد: 13 فقره پروانه تشویقی استاندارد نیز سال جاری برای واحدهای مختلف تولیدی این استان صادر شد.

وی ادامه داد: هدفگذاری اداره کل استاندارد خراسان رضوی در چارچوب برنامه کاری سال جاری صدور 14 فقره دیگر پروانه تشویقی استاندارد تا سرانجام سال است.

مدیرکل استاندارد خراسان رضوی گفت: این اداره کل از نظر فعالیتهای مرتبط با استانداردسازی کالاها و خدمات در کشور، پس از تهران در صندلی دوم قرا دارد.

هزار و 900 واحد صنعتی در استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش نظارتی سازمان استاندارد قرار دارند. صنایع غذایی حوزه فعالیت نیمی از این واحدهای تولیدی است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7786

به "خبرنگاران شاخص صدور پروانه استاندارد در خراسان رضوی رشد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شاخص صدور پروانه استاندارد در خراسان رضوی رشد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید