خبرنگاران کاهش 62 درصدی تردد در جاده های لرستان

به گزارش جعبه مهر، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد در یکم فروردین ماه سال جاری در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد کاهش یافت.

خبرنگاران کاهش 62 درصدی تردد در جاده های لرستان

عباس شرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: براساس گزارش ترددشمار خودرو، تعداد 139 هزار و 893 دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62.36 درصد کاهش نشان می دهد.

وی اضافه نمود: ساعت اوج تردد در محورهای استان در طی این مدت بین ساعت 15 تا 16 بوده است.

شرفی اعلام کرد: بیشترین تردد در جاده خرم آباد - پلدختر (چم انجیر) با 6 هزار و 581 وسیله، خرم آباد - سه راهی الشتر (رفت) با 6هزارو 503 وسیله و سه راهی الشتر -خرم آباد (برگشت) با 6 هزار و 12 وسیله نقلیه می باشد.

وی افزود: سرعت متوسط در محورهای مجهز به تردد شمار 79.4 کیلومتر است که آزاد راه خرم آباد - اندیمشک با 100 بیشترین و سه راهی نورآباد- نهاوند با 49 کیلومتر کمترین سرعت را داشته اند.

وی ادامه داد: این آمار نشان می دهد که بیشتر مردم به توصیه ها درخصوص پرهیز از سفرهای غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توجه دارند اما باز هم تاکید می کنیم هموطنان از سفر پرهیز و در خانه بمانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان توضیح داد: نوروز سال جاری متفاوت از سال های قبل است و از مردم می خواهیم این شرایط را درک نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5329

به "خبرنگاران کاهش 62 درصدی تردد در جاده های لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 62 درصدی تردد در جاده های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید