خبرنگاران 29 شخصیت مهم گروه طالبان در استان لوگر افغانستان کشته شدند

به گزارش جعبه مهر، کابل - خبرنگاران - سخنگوی فرماندهی پلیس استان لوگر در جنوب افغانستان خاطرنشان کرد که 29 تن از اعضای مهم طالبان از جمله فرمانداران خودخوانده و مهاجمان انتحاری در شهرستان محمدآغه این استان کشته شدند.

خبرنگاران 29 شخصیت مهم گروه طالبان در استان لوگر افغانستان کشته شدند

به گزارش خبرنگاران، شاپور احمدزی روز شنبه به رسانه های محلی افغانستان گفت که این افراد طالبان در روستای زرغون شهر شهرستان محمدآغه در یک عملیات نیروهای ویژه پلیس هدف قرار گرفته و کشته شدند

وی اضافه نمود که در سلسه عملیات های دیگر طی سه روز گذشته در این استان نیز سه پایگاه مهم این گروه و چندین پناهگاه مخفی از آنها شناسایی و منهدم شده که در آن بیش از 50 قبضه مین دست ساز نیز معدوم شد.

لشکر 209 شاهین در شمال افغانستان نیز گفت که هواپیماهای ارتش با حمله به مراکز گروه طالبان در استان فاریاب 8 تن از اعضای این گروه را کشته و شماری دیگر را زخمی کردند.

پیش از ظهر امروز نیز وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 18 جنگجوی طالبان در استان قندهار خبر داده بود که قصد حمله به پاسگاه های ارتش را داشتند؛ اما ارتش پیش از حمله، آنها را در یک عملیات پیشگیرانه هدف قرار داد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8970

به "خبرنگاران 29 شخصیت مهم گروه طالبان در استان لوگر افغانستان کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 29 شخصیت مهم گروه طالبان در استان لوگر افغانستان کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید