دانشگاه تهران از علی دایی تقدیر می نماید

به گزارش جعبه مهر، در این مراسم از 25 گروه دانشجویی و دانشجوی فعال در عرصه های مختلف دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت (ع)، ارائه خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در سوانح، حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی، انجام فعالیت های داوطلبانه در امور خیریه، انجام فعالیت های داوطلبانه در حوزه های سلامت و توانبخشی، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت زدایی کشور، انجام فعالیت های داوطلبانه در حفاظت از محیط زیست و تأمین ارگان های حیاتی بیماران نیازمند به وسیله اهدای خون و عضو قدردانی خواهد شد.

دانشگاه تهران از علی دایی تقدیر می نماید

در آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران که توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی و با همکاری تعدادی از وزارتخانه ها و سازمان های فرهنگی و اجتماعی کشور برگزار می گردد، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، محمود نیلی، رئیس دانشگاه تهران، علی اصغر پیوندی، رئیس سازمان هلال احمر، محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی وزارت بهداشت و عبدالحمید احمدی، معاون آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، سخنرانی می نمایند.

همچنین در این مراسم از افراد فداکار شاخصی چون علی دایی و سارا خادم الشریعه تقدیر به عمل خواهد آمد.

هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، سه شنبه 28 آذر ماه 1396 از ساعت 14 تا 17 در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برپا می گردد. پس از این برنامه کنسرت علیرضا قربانی به همراه گروه اشتیاق در تالار فردوسی برگزار خواهد شد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ویکی گرام
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8461

به "دانشگاه تهران از علی دایی تقدیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران از علی دایی تقدیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید