داور دربی معین شد؛ اولین قضاوت اکبریان

به گزارش جعبه مهر، حساس ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس که به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده اند، مقابل هم قرار می گیرند.

داور دربی معین شد؛ اولین قضاوت اکبریان

در فاصله سه روز مانده به برگزاری دربی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم قضاوت کننده این بازی را علام کرد؛ محمدرضا اکبریان این بازی حساس را سوت می زند. علیرضا ایلدرم و مهدی عالیقدر، اکبریان را در این بازی به عنوان کمک داور همراهی می کنند و حسن اکرمی، به عنوان داور چهارم انتخاب شده است. محمدرضا مدیرروستا هم به عنوان کمک داور ذخیره اکبریان را در دربی همراهی خواهد کرد.

اکبریان که قضاوت این بازی را بر عهده دارد، برای اولین بار است که دربی را سوت می زند. او که 3 هفته است استراحت کرده و در لیگ برتر سوت نزده است، این فصل یک بار برای هر کدام از تیم ها سوت زده. اکبریان در بازی هفته دوم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، برای آن ها قضاوت کرده است. او همچنین در بازی هفته نهم استقلال و گل گهر برای این تیم سوت زد که آن بازی را هم استقلالی ها 2 بر یک از میزبان خود بردند.

علیرضا ایلدرم کمک داور اول این بازی، این فصل 3 بار در بازی مقابل گل گهر، نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی برای استقلال و یک بار در جدال مقابل نفت مسجد سلیمان برای پرسپولیسی ها پرچم زده است. استقلالی ها در دو بازی از سه قضاوت ایلدرم پیروز شدند و مقابل نفت مسجد سلیمان هم تن به تساوی یک بر یک داده اند. پرسپولیسی ها هم در تنها بازی ای که ایلدروم برای آن ها در رقابت های این فصل کمک داور بود، متوقف شدند. ایلدروم در بازی استقلال مقابل گل گهر در کنار اکبریان که حالا دربی را با هم قضاوت می کنند، برای آبی ها قضاوت کرده است.

مهدی عالیقدر کمک داور دوم بازی هم این فصل یک بار در بازی مقابل پیکان برای استقلالی ها و دو بار در بازی مقابل سپاهان و تراکتور برای پرسپولیسی ها پرچم زده است. استقلالی ها بازی مقابل پیکان را که عالیقدر در آن حضور داشت، در ورزشگاه آزادی متوقف شدند. پرسپولیسی ها هم در دو حضور عالیقدر در این فصل به عنوان کمک داور برای آن ها، یک برد مقابل تراکتور در تبریز و یک تساوی مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی کسب کرده اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10060

به "داور دربی معین شد؛ اولین قضاوت اکبریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور دربی معین شد؛ اولین قضاوت اکبریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید