رئیس کارکنان کاخ سفید:ترامپ ضعیف ترین فردی است که تا به امروز می شناخته ام

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران : رئیس کارکنان پیشین کاخ سفید در دولت رئیس جمهور فعلی آمریکا گفته دونالد ترامپ ضعیف ترین فردی است که تا به امروز می شناخته است.

رئیس کارکنان کاخ سفید:ترامپ ضعیف ترین فردی است که تا به امروز می شناخته ام

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، جان فرنسیس کِلی، رئیس کارکنان پیشین کاخ سفید و ژنرال باز نشسته نیرو دریایی این کشور در اظهاراتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را ضعیف ترین فردی خواند که تا به امروز با او آشنا شده است.

وبگاه خبری هیل به نقل از سی ان ان نوشته کِلی این اظهارات را در جمع دوستان خود مطرح کرده و گفته: عمق صداقت نداشتن او (ترامپ) برای من حیرت آور است. دروغگویی هرچند که از هر موضوع دیگری ناراحت کننده تر است اما ماهیت معاملاتی هر رابطه ای [برای او] است. او ضعیف ترین فردی است که در زندگی ام دیده ام.

جان کِلی، از سال 2017 تا 2019 رئیس کارکنان کاخ سفید در دولت ترامپ بوده است.

وی پیشتر نیز با جیمز متیس، وزیر دفاع پیشین آمریکا در انتقاد از نحوه مدیریت اعتراضات علیه نژادپرستی بعد از کشته شدن جورج فلوید در شهر مینیاپولیس همراه شده بود.

ماتیس در یادداشتی که در نشریه آتلانتیک در ماه ژوئن منتشر شد با انتقاد از نحوه مدیریت این اعتراضات به دست ترامپ، اذعان کرده بود که دونالد ترامپ اولین رئیس جمهوری در طول زندگی اوست که تلاشی برای متحد کردن مردم آمریکا انجام نمی دهد و حتی تظاهر به تلاش هم نمی کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7815

به "رئیس کارکنان کاخ سفید:ترامپ ضعیف ترین فردی است که تا به امروز می شناخته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کارکنان کاخ سفید:ترامپ ضعیف ترین فردی است که تا به امروز می شناخته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید