ریابکوف: غرب حمله جبهه ای را علیه روسیه آغاز کرده، دیدار پوتین و بایدن حتمی نیست

به گزارش جعبه مهر، معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه جنگ جبهه ای از سوی کشورهای غربی علیه این کشور آغاز شده، تأکید کرد: فراهم سازی مقدمات دیدار احتمالی بین ولادیمیر پوتین و بایدن، به ادامه اقدامات آمریکا بستگی خواهد داشت.

ریابکوف: غرب حمله جبهه ای را علیه روسیه آغاز کرده، دیدار پوتین و بایدن حتمی نیست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که مخالفان مسکو در کشورهای غربی یک حمله جبهه ای اعلام نشده علیه این کشور به راه انداخته اند.

ریابکوف امروز در سخنرانی برای اعضای آکادمی علوم روسیه گفت: بدون یک دیپلماسی علمی، مواضع کشور ما در جهان بسیار تضعیف خواهد شد، به خصوص در شرایط کنونی که یک حمله جبهه ای گسترده علیه روسیه توسط مخالفان ما در کشورهای غربی به راه افتاده است.

به عقیده وی، در چنین شرایطی بسیار مهم است که رهبری فکری برای روسیه حفظ گردد.

ریابکوف همچنین یادآور شد که صحبت کردن درباره جزییات ملاقات احتمالی روسای جمهوری روسیه و آمریکا بسیار زودهنگام است و هنوز بسیاری از مسائل مربوط به این نشست سران بطور کامل معین نشده است. وی افزود: طرف آمریکایی مبتکر این ملاقات بوده و ما از همان ابتدا تجزیه و تحلیل آن را آغاز کردیم. اگر بتوان این ارزیابی از شرایط را آماده سازی مقدمات این نشست نامید، بله ما در حال این کار هستیم تا جزییات دقیق این ملاقات معین گردد.

این دیپلمات بلندپایه در عین حال تأکید کرد که فراهم سازی مقدمات ملاقات احتمالی ولادیمیر پوتین و جو بایدن، به ادامه اقدامات ایالات متحده بستگی خواهد داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9846

به "ریابکوف: غرب حمله جبهه ای را علیه روسیه آغاز کرده، دیدار پوتین و بایدن حتمی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریابکوف: غرب حمله جبهه ای را علیه روسیه آغاز کرده، دیدار پوتین و بایدن حتمی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید