ستاره اسنوکر جهان: مارادونا شگفت انگیز بود

به گزارش جعبه مهر، رونی اُ سالیوان به درگذشت ناگهانی اسطوره فوتبال واکنش نشان داد و گفت که مارادونا واقعا شگفت انگیز بود.

ستاره اسنوکر جهان: مارادونا شگفت انگیز بود

به گزارش خبرنگاران، درگذشت ناگهانی دیگو آرماندو مارادونا به دلیل حمله قلبی میلیون ها هوادار را عزادار کرد. رونی اُ سالیوان ستاره سرشناس اسنوکر دنیا و مرد شماره دو این رشته که در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس حضور دارد پس از برد شش بر هیچ مقابل حریفش به افسانه فوتبال دیگو مارادونا که چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت، ادای احترام کرد.

اُ سالیوان انگلیسی که مدعی اصلی قهرمانی این مسابقات است در خصوص درگذشت اسطوره فوتبال دنیا گفت: همواره گفته ام که ترجیح می دهم یک زندگی کوتاه با اوج های فوق العاده داشته باشم تا یک زندگی طولانی و معمولی. مارادونا مانند مایک تایسون، مایکل جردن و محمد علی کلی دنیا را در دست داشت.

ستاره اسنوکر دنیا ادامه داد: هفت میلیارد نفر بر روی کره زمین زندگی می کنند و با این تعداد زیاد تنها می توانید نام 10 نفر را ببرید که ورزش دنیا را متحول کرده اند و معتقدم که مارادونا یکی از آنان بود. او یک ورزشکار بزرگ بود و آنچه در زمین فوتبال انجام می داد واقعا باورنکردنی بود.

اُ سالیوان در یک جمله مارادونا را توصیف کرد و گفت: او واقعا شگفت انگیز بود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8382

به "ستاره اسنوکر جهان: مارادونا شگفت انگیز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره اسنوکر جهان: مارادونا شگفت انگیز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید