سریال سعید نعمت الله در شب های پایانی پخش، پشت صحنه سریال زمین گرم منتشر شد

به گزارش جعبه مهر، در آستانه پایان پخش سریال زمین گرم بخش هایی از پشت صحنه این سریال منتشر شد.

سریال سعید نعمت الله در شب های پایانی پخش، پشت صحنه سریال زمین گرم منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال زمین گرم این ش ها به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود.

این مجموعه تلویزیونی 30 قسمتی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی پخش خود را از یازدهم شهریور از شبکه سوم سیما آغاز کرده بود.

این سریال را می توان سومین بخش از سه گانه نعمت الله با موضوع روابط دو برادر در بستر خانواده دانست. مضمونی که پیش از این در دو سریال مناسبتی دیگر یعنی جراحت و برادرجان نیز محور اصلی قصه بود و در قالب یک درام اجتماعی روایت می شد. زمین گرم نیز چنین ساختاری را با مؤلفه های مذهبی ترکیب کرده است.این بار هم رابطه دو برادر یک از هسته های اصلی داستان سریال است.

بعد از سال ها بی خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ تر اصلان (کامران تفتی) که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می گذارد به سراغ برادر کوچک تر علی یار (صادق برقعی) می رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می کند و سرنوشتش را تغیر می دهد...

علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، اصغرهمت، نادر فلاح، علیرضا آرا، کامران تفتی، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش زاده، مسعود شریف، وحید فعال و با حضور پریوش نظریه، مارال فرجاد، مجید واشقانی، مجید نوروزی... ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

سازندگان این مجموعه تلویزیونی اخیراً بخش هایی از پشت صحنه آن را منتشر کردهاند که در ادامه آن را خواهید دید.

تصویربردار پشت صحنه و ساخت تیزر این سریال به عهده امیرمحمد ترکی و آرش یوسفیان است.

4104/

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7769

به "سریال سعید نعمت الله در شب های پایانی پخش، پشت صحنه سریال زمین گرم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال سعید نعمت الله در شب های پایانی پخش، پشت صحنه سریال زمین گرم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید