سولسشایر: مگوایر فردا شانس بازی کردن دارد، جدایی یانگ؟ به تک تک بازیکنان مان نیاز داریم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ می گوید هری مگوایر می تواند مقابل نوریچ سیتی بازی کند و تأکید کرد به اشلی یانگ نیاز دارد.

سولسشایر: مگوایر فردا شانس بازی کردن دارد، جدایی یانگ؟ به تک تک بازیکنان مان نیاز داریم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل نوریچ سیتی در هفته بیست ودوم لیگ برتر انگلیس در خصوص شرایط مدافع انگلیسی اش گفت: هری فردا شانس بازی کردن دارد، بنابراین باید ببینم شرایط او در تمرینات امروز به چه صورت خواهد بود. مصدومیت مگوایر بد نبود، از این رو فردا شرایط را بررسی خواهیم کرد. هری یک جنگجو است، او در آستانه رسیدن به بازی با منچسترسیتی هم بود اما چون به اندازه کافی بهبودی اش را بازنیافته بود از او استفاده نکردیم.

وی همچنین در خصوص شرایط بال انگلیسی تیمش که این فصل عملکرد ضعیفی از خود ارائه کرده است، گفت: بیماری جسی بدتر شده است، بنابراین او در بازی فردا در دسترس نیست اما به غیر از لینگارد مصدوم دیگری نداریم و بازیکنان دیگر در حال بازگشت به شرایط بازی هستند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: اریک بایی و تیموتی فوسو منسا هم قرار است در تیم زیر 23 سال ما بازی کنند که این نکته مثبتی برای آنها خواهد بود. آنها مدت طولانی منتظر بازگشت به شرایط بازی بودند و حالا مدتی است که تمرین می کنند، از این رو دیدن آنها در این پیراهن خیلی خوب است.

سولسشایر همچنین درخصوص شایعاتی که درباره اشلی یانگ مطرح شده و گفته می شود اینتر نسبت به جذب او علاقه مند است، تأکید کرد: یانگ یکی از بازیکنان ما و کاپیتان ما است. او بازیکنی حرفه ای است و تمرکزش روی کارش است. من فکر نمی کنم تغییری را ببینیم. ما بازیکنان آماده زیادی در اختیار نداریم، بنابراین به تک تک بازیکنان مان نیاز داریم.

وی درباره شایعه تماشای بازی برونو فرناندس از اسپورتینگ لیسبون توسط شخص وی هم گفت: دوباره به شایعات بازگشتیم و اینکه من همیشه در حال تماشای بازی هایی هستم. برونو فرناندس بازیکن باشگاهی دیگر است و نمی توانم درباره اش صحبتی کنم. اگر اتفاقی در نقل وانتقالات بیفتد به شما خبرنگاران خواهم گفت، اما انتظار ورودی و خروجی های زیادی را ندارم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان درباره زمان بازگشت هافبک اسکاتلندی اش به میادین فوتبال گفت: امیدواریم در ماه فوریه (ماه آینده میلادی) مک تامینی به جمع ما بازشود.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4530

به "سولسشایر: مگوایر فردا شانس بازی کردن دارد، جدایی یانگ؟ به تک تک بازیکنان مان نیاز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: مگوایر فردا شانس بازی کردن دارد، جدایی یانگ؟ به تک تک بازیکنان مان نیاز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید