شناسایی 4 واحد متخلف آرد و نان در ورامین، استمرار برگزاری گشت های مشترک بازرسی و نظارت

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: در گشت های مشترک بازرسی و نظارت شهرستان ورامین 4 واحد متخلف آرد و نان شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

شناسایی 4 واحد متخلف آرد و نان در ورامین، استمرار برگزاری گشت های مشترک بازرسی و نظارت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ورامین، حسن میرزایی صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای گشت مشترک ویژه نظارت بر واحدهای نانوایی توسط اعضاء کارگروه آرد و نان در روستاهای این شهرستان اطلاع داد و اظهار کرد: طرح نظارت بر واحدهای نانوایی ورامین به منظور آنالیز شرایط قیمت و وزن چانه انواع نان، نحوه میزان مصرف و عرضه آرد خبازی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور اعضاء کارگروه آرد و نان از 6 واحد نانوایی در روستاهای ورامین صورت گرفت.

وی اضافه نمود: در این بازرسی ها 4 واحد صنفی نانوایی با عنوان تخلف کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی متخلف شناخته شدند که مراتب پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت ورامین در خاتمه گفت: بازدید و نظارت مستمر بر نانوایی ها در اولویت کارگروه آرد و نان این شهرستان است که می تواند نقش بسزایی در ارتقای سطح کیفیت و مرغوبیت در عرضه آن داشته باشد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8713

به "شناسایی 4 واحد متخلف آرد و نان در ورامین، استمرار برگزاری گشت های مشترک بازرسی و نظارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 4 واحد متخلف آرد و نان در ورامین، استمرار برگزاری گشت های مشترک بازرسی و نظارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید