عصبانیت شفر از پرداخت نشدن مطالباتش ، در خصوص استقلال حرف های زیادی برای نهادهای بازرسی ایران دارم

به گزارش جعبه مهر، وینفرد شفر می گوید باید معین گردد در زمان حضور او درآمد نقل و انتقالاتی این باشگاه کجا رفته است.

عصبانیت شفر از پرداخت نشدن مطالباتش ، در خصوص استقلال حرف های زیادی برای نهادهای بازرسی ایران دارم

به گزارش خبرنگاران استقلال در حالی با پنجره بسته در جابجایی تابستانی اقدام به خرید بازیکن کرد که بدهی این باشگاه به وینفرد شفر هم تهدید عظیمی برای تیم محسوب می گردد. سرمربی سابق استقلال در خصوص عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه تا امروز گفت: مهلت باشگاه استقلال به سرانجام رسیده است و به همین دلیل باشگاه قبلاً با 25000 فرانک سوئیس هم جریمه شده است.

شفر در خصوص فرایند شکایتش از استقلال به فارس گفت: الان منتظر نامه نهایی فیفا هستم. با توجه به حجم کار در کمیته انضباطی فیفا ممکن است این کار چند روز بیشتر طول بکشد. من از شرایط در استقلال کمی گیج شده ام چون چند هفته پیش به من قول داده شد که مطالباتم را طی چند روز آینده پرداخت می نمایند اما تا به امروز هیچ چیزی پرداخت نشده است.

شفر گفت: با توجه به اینکه قول داده بودند اما این پرداخت انجام نشده حدس می زنم اوضاع باشگاه کمی آشفته باشد. این موضوع ناراحت نماینده است و من که خودم در آنجا همه چیز را تجربه کردم از این اتفاق تعجب نمی کنم، این واقعیتِ غم انگیز استقلال است.

وی یادآور شد: استقلال شایسته بهترین ها است و ای کاش می توانستم با مدیران اصلی استقلال استقلال و فدراسیون فوتبال صحبت کنم. این باعث افتخار من است که با آنها صحبت کنم و شاید راه حلی را پیشنهاد دهم چون این تیم یکی از عظیم ترین تیم های آسیا است و نباید با چنین مشکلاتی رو به رو گردد.

سرمربی آلمانی در خصوص اینکه قوه قضاییه به بعضی از قراردادهای مربیان خارجی و بازیکنان در فوتبال ایران ورود نموده است مطرح کرد: این اتفاق خیلی خوب است و همانطور که قبلا هم گفته ام اگر بخواهند با کمال میل با آنها صحبت می کنم و آنها را از تمام اتفاقاتی که در زمان حضورم در استقلال افتاد آگاه می کنم.

شفر تاکید نمود: انتظار دارم آنها خیلی دقیق شرایط اقتصادی استقلال را در سالی که در این باشگاه حضور داشتم ببینند. پیشنهاد می کنم آنها آنالیز نمایند که پول حاصل از جابجایی چه شد؟ امیدوارم که شاهد شفافیت کامل و تحقیقات باز در این زمینه باشیم. در خصوص قراردادها ارزش قرارداد یک مربی به راحتی تعیین می گردد. ابتدا آن را با سایر قراردادهای موجود در باشگاه های مشابه مقایسه می کنید.

وی توضیح داد: برانکو در پرسپولیس بالاترین قرارداد را داشت چون پرسپولیس بسیار پیروز بود و برانکو سال ها آنجا مربیگری می کرد اما دستمزد سرمربی استقلال که باید تقریباً و حدودا به اندازه مربی پرسپولیس باشد اینگونه نبود. از خودتان سوال کنید آیا مربی می تواند ارزش بازیکنان را بالا ببرد و پیروزیت کسب کند؟ آیا او می تواند اعتبار ملی و بین المللی این باشگاه را افزایش دهد؟ من می توانم با جواب بله به تمام سوالات شما پاسخ دهم.

شفر تاکید نمود: ما جام حذفی را کسب کردیم و حتی افرادی که استقلال را دوست نداشتند درباره سبک فوتبال تیم ما صحبت نموده و از بازیکنان و نوع فوتبال استقلال تعریف می کردند. ما در لیگ قهرمانان آنقدر خوب بودیم که مورد توجه باشگاه های بین المللی قرار گرفتیم. من به نحوه پیشرفت بازیکنانم که در استقلال بازی کردند بسیار افتخار می کنم. این موضوع همواره یکی از تخصص های من بوده و در استقلال هم همین اتفاق رخ داد که بازیکنان رشد کردند.

وی گفت: به یاد داشته باشید که چند بازیکن استقلال در سالی که راهنمایی تیم را بر عهده داشتم بین المللی شدند. به یاد داشته باشید که مدیریت باشگاه در آن موقع چقدر مشتاق فروش استعدادهایی مانند صیادمنش بود. یا فقط کافی است به آن موقع برگردید و آنالیز کنید که بازیکنان استقلال در ترانسفر مارکت چقدر ارزش بیشتری پیدا کردند. ما در خصوص افزایش ارزش از بیش از دو میلیون یورو صحبت می کنیم. مسئولان باید این مکانیسم های فوتبال را درک نمایند.

سرمربی اسبق استقلال ادامه داد: پندار توفیقی و مدیرعامل آن موقع استقلال زمانی با قرارداد من موافقت کردند که فهمید چه اتفاقاتی اتفاق افتاده و چه برنامه هایی را در استقلال اجرا کردم. من و مدیران آن موقع استقلال فهمیدیم که این فرصت را داریم که استقلال را به باشگاهی با درآمد پایدار از جابجایی تبدیل کنیم و تیمی بسازیم که بتواند ستاره سوم را بدست آورد اما متأسفانه مدیریتی که بعدا روی کار آمد فقط به دنبال منابع خودش بود و درست به همین دلایل است که طرفداران استقلال اکنون در این شرایط وحشتناک قرار دارند و دوباره نگران هستند

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7481

به "عصبانیت شفر از پرداخت نشدن مطالباتش ، در خصوص استقلال حرف های زیادی برای نهادهای بازرسی ایران دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت شفر از پرداخت نشدن مطالباتش ، در خصوص استقلال حرف های زیادی برای نهادهای بازرسی ایران دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید