عملکرد قابل قبول مدافع استقلال، عمر سوما مثل اولانگا نشد!

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بامداد چهارشنبه در جده به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

عملکرد قابل قبول مدافع استقلال، عمر سوما مثل اولانگا نشد!

در این ملاقات که تحت تاثیر شکست الدحیل مقابل الشرطه دیگر تیم های گروه سوم انجام شد، دو تیم این شانس را داشتند تا در صورت پیروزی برابر یکدیگر به صدر جدول صعود نمایند.

در این بازی عمر سوما مهاجم الاهلی که در ملاقات اول دو تیم پیروز به گلزنی شده بود، کوشش زیادی کرد تا مثل بازی رفت قفل دروازه آبی پوشان را باز کند که در این راه توفیقی نداشت.

در این بازی سیاوش یزدانی که یکی از مدافعان خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، در تمام طول بازی به خوبی مهاجم بلند قامت و سوریه ای تیم الاهلی را مهار کرد و اجازه نداد این بازیکن در شرایط مناسب برای تهدید دروازه آبی پوشان قرار گیرد.

در شبی که سیاوش یزدانی در زمین خوش درخشید، عمر سوما هرگز کارایی بازی های قبلی اش را نداشت تا در نهایت این بازی با بدون رد و بدل شدن گل به خاتمه برسد. این در حالی است که خط دفاع استقلال در دو بازی با الدحیل قطر و مقابل اولانگا مهاجم این تیم عملکرد قابل انتقادی داشت.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10037

به "عملکرد قابل قبول مدافع استقلال، عمر سوما مثل اولانگا نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد قابل قبول مدافع استقلال، عمر سوما مثل اولانگا نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید