مدیرعامل سرخپوشان پاکدشت: مالک باشگاه مسئله ای برای بازگشت به کشور ندارد

به گزارش جعبه مهر، علیرضا کبیری، مدیرعامل باشگاه سرخپوشان پاکدشت گفت که مالک این باشگاه، مسئله ای برای بازگشت به کشور ندارد.

مدیرعامل سرخپوشان پاکدشت: مالک باشگاه مسئله ای برای بازگشت به کشور ندارد

علیرضا کبیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حضور همزمان مربیان فعلی و پیشین تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در تمرینات این تیم گفت: اعضای کادر فنی پیشین تیم آمده بودند تا نامه عدم نیازشان را بدهیم. ما این نامه را به سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان تهران فرستاده بودیم. اعضای کادر فنی قبلی تیم هم تأکید داشتند این فرم را به خودمان بدهید.

وی درباره اینکه گفته می گردد قاسم سامقانی، مالک باشگاه سرخپوشان به دلیل جرایم مالی در ترکیه به سر می برد و نمی تواند به کشور بازگردد، شرح داد: چنین چیزی نیست و سامقانی مسئله ای برای بازگشت به کشور ندارد. او اقامت گرفته است و باید مدتی در ترکیه بماند. اگر مسئله ای باشد، مراجع قضایی باید تا حالا نامه یا حکمی صادر می کردند. سامقانی پس از انجام کارهای اقامت خود به کشور بازمی گردد و بعد از تعطیلات نوروز در ایران خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سرخپوشان درباره شانس صعود شاگردان مهدی پاشازاده به لیگ برتر گفت: تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر به کار می گیریم. هنوز جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می رویم و از صعود ناامید نیستیم. یکی دو بازی نسبت به سایر تیم های مدعی کمتر داریم و می توانیم با پیروزی در این دیدارها، به رتبه های بالاتر برسیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1318

به "مدیرعامل سرخپوشان پاکدشت: مالک باشگاه مسئله ای برای بازگشت به کشور ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل سرخپوشان پاکدشت: مالک باشگاه مسئله ای برای بازگشت به کشور ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید