مسعود سلطانی فر: تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است، امید زیادی به قهرمانی این تیم دارم

به گزارش جعبه مهر، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، تیم ملی فوتبال کشورمان از حمایت کامل مردم ایران برخوردار است.

مسعود سلطانی فر: تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است، امید زیادی به قهرمانی این تیم دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی به خراسان رضوی با تبریک موفقیت های تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا گفت: دومین برد ما در این جام و صعود به دور بعد برای مان آغاز راه است تا فتح جام ملت های آسیا و این تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است.

وی با ابراز رضایت از کادر فنی و بازیکنان و به ویژه طرفداران ایرانی حاضر در امارات گفت: مرتباً با آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط و نیازهای تیم ملی در تماس هستیم و آنچه در اختیار فدراسیون و وزارت است برای موفقیت تیم ملی به کار گرفته ایم.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: 45 سال است پیگیر مسائل ورزش به ویژه فوتبال هستم و بازی های تیم ملی ایران را مانند همواره با علاقه دنبال می کنم و به قهرمانی این تیم امید های زیادی دارم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 947

به "مسعود سلطانی فر: تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است، امید زیادی به قهرمانی این تیم دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود سلطانی فر: تیم ملی مورد حمایت کامل کشور و مردم است، امید زیادی به قهرمانی این تیم دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید