موزه دنیا نما 5 روز تعطیل می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، از تاریخ یکم تا 30 دی ماه نمایشگاهی از آرایه ها و زیور آلات سنتی و تاریخی ایران با محتوای اقتباسی از زیورآلات دوره های مختلف تاریخی در معرض دید قرار می گیرد.

موزه دنیا نما 5 روز تعطیل می گردد

این زیورآلات و آرایه ها حاصل 12 سال پژوهش از دوره پارینه سنگی جدید و فرا پارینه سنگی و پس از آن دوره نوسنگی و تشکیل حکومت ها و تمدن های باستانی تا دوره معاصر است.

در این نمایشگاه زیورآلاتی که از روی اسناد تاریخی شبیه سازی شده اند و همچنین تعدادی از زیورآلات باقی مانده از دوره های گذشته به نمایش گذاشته می گردد.

بر همین اساس موزه دنیا نما به مدت 5 روز از تاریخ 25 تا 30 آذر جهت جمع آوری آثار موجود در موزه و انتقال به مخزن و همچنین چیدمان این آرایه ها و زیورآلات تعطیل می گردد. این نمایشگاه یک ماهه با هماهنگی اداره کل موزه ها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با هدف نمایش آثار ارزشمند و فرهنگ غنی کشورمان برپا می گردد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4935

به "موزه دنیا نما 5 روز تعطیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه دنیا نما 5 روز تعطیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید