میزبانی گلستان از لیگ جهانی والیبال نشسته در هاله ای از ابهام

به گزارش جعبه مهر، ایران برای دومین سال پیاپی از لیگ جهانی والیبال نشسته میزبانی می نماید اما گلستان به عنوان شهر میزبان هنوز با مسائل زیادی روبرو است و احتمالا شهر میزبان تغییر کند.

میزبانی گلستان از لیگ جهانی والیبال نشسته در هاله ای از ابهام

قرار بود دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته مردان به میزبانی استان گلستان برگزار گردد که هنوز شرایط لازم را از نظر میزبانی ندارد.

هادی رضایی به عنوان مدیر تیم های ملی مردان و زنان والیبال نشسته با اشاره به برگزاری دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته گفت: استان گلستان و شهر گنبد کاووس برای برگزاری دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشست مردان تقاضای میزبانی نموده بودند که طی بازدیدی که از استان گلستان داشتیم، متأسفانه هنوز نتوانسته اند شرایط لازم را از نظر امکاناتی برای میزبانی فراهم نمایند. البته اگر تا آخر این هفته استان گلستان نتواند شرایط میزبانی را فراهم کند، میزبانی به استان دیگری داده می گردد.

رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه تیرماه میزبان برگزاری دومین دوره لیگ دنیای والیبال نشسته مردان هستیم و باید هر چه سریع تر مکان برگزاری مسابقات را به فدراسیون دنیای اعلام کنیم، اگر استان گلستان به تعهدات ما پاسخ مثبت ندهد، این هفته شهر میزبان را معرفی می کنیم.

نماینده سازمان دنیای والیبال نشسته از ایران، بوسنی، برزیل، مصر، اوکراین، آلمان، آمریکا، روسیه، چین و ژاپن به عنوان 10 تیم برتر دنیا نام برد که از این جمع شش تیم می توانند در این مسابقات حضور داشته باشند: در لیگ دنیای والیبال نشسته 6 تیم حضور دارند که اولویت با تیم های اول تا ششم رنکینگ دنیای است. اگر هر کدام از تیم ها بنا به دلایلی شرکت ننمایند، تیم های هفتم تا دهم به ترتیب در اولویت حضور در دومین دوره لیگ دنیای قرار می گیرند.

رضایی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی والیبال نشسته زنان گفت: در مسابقات قهرمانی دنیا هلند که تیر سال جاری برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو انجام شد، تیم مردان ما با قهرمانی در این مسابقات توانستند سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را کسب نمایند، اما زنان از کسب سهمیه بازماندند. در این مسابقات چون تنها 2 سهمیه توزیع می شد و در بخش زنان نیز چین در هلند نتوانست سهمیه را کسب کند، زنان ما شرایط سختی را در مسابقات انتخابی پارالمپیک که خردادماه برگزار می گردد، دارند. البته بعید می دانم که زنان ما در این دوره با وجود تیم چین بتوانند سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را کسب نمایند.

ص 5

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1144

به "میزبانی گلستان از لیگ جهانی والیبال نشسته در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی گلستان از لیگ جهانی والیبال نشسته در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید