نامه شکایت از پیکان موجود است ، کمیته انضباطی گفت برنده نمی شوید!

به گزارش جعبه مهر، باشگاه استقلال تهران بیان کرد این باشگاه بعد از خاتمه بازی با پیکان بلافاصله به فدراسیون فوتبال شکایت نموده است.

نامه شکایت از پیکان موجود است ، کمیته انضباطی گفت برنده نمی شوید!

به گزارش خبرنگاران، سایت باشگاه استقلال تهران بعد از اظهارات شب گذشت حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در مورد پرونده بازی پیکان و استقلال نوشت:

1- باشگاه استقلال بلافاصله بعد از بازی این تیم برابر پیکان به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ شکایت کرد که اسناد این نامه موجود است.

2- بعد از شکایت باشگاه استقلال، دپارتمان داوری در نامه ای رسمی که در پیوست قابل مشاهده است، اعلام نمود تخلفی انجام نشده و شکایت باشگاه استقلال وارد نیست.

3- باشگاه استقلال بعد از اعلام رای بازی سایپا و پیکان، مجدداً شکایت خود را پیگیری کرد. در تماس حسن زاده با احمد مددی مدیرعامل استقلال، رئیس کمیته انضباطی صراحتاً به مدیرعامل استقلال اعلام نمود که ماهیت بازی پیکان و سایپا با بازی استقلال و پیکان فرق دارد و قطعاً استقلال در این پرونده پیروز نمی گردد!

4- با این همه پیگیری های باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد و مسئولان حقوقی باشگاه استقلال در پی احقاق حقوق طرفداران خود هستند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10667

به "نامه شکایت از پیکان موجود است ، کمیته انضباطی گفت برنده نمی شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه شکایت از پیکان موجود است ، کمیته انضباطی گفت برنده نمی شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید