نقش سعادتمند در ماجرای میلیچ

به گزارش جعبه مهر، ظاهرا در پرداخت نشدن مطالبات هروویه میلیچ هم رد پای مدیرعامل سابق استقلال دیده می گردد.

نقش سعادتمند در ماجرای میلیچ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که حجت نظری سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال از حل مشکل مدافع کروات این تیم و بازگشت او به ایران خبر داده بود، اما تا امروز که خبری از پرداخت مطالبات میلیچ نبوده و این بازیکن به ایران برنگشته است.

مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال در بخشی از مصاحبه اش با خبرورزشی درباره میلیچ گفته است: او 50 هزار دلار از طلبش باقی مانده که مربوط به 9 ماه پیش است وگرنه بابت این فصل ما همه پرداختی هایمان را به موقع انجام دادیم. قرار بود 50 هزار دلار در دوحه به او پرداخت گردد که آقای سعادتمند آن را در جیبش گذاشت تا از فرودگاه ببرد و آن ماجرا ها بوجود آمد وگرنه مسئله ای از این بابت نداشتیم. الان هم درصدد تهیه این مبلغ هستیم تا مشکل میلیچ را هم حل کنیم.

با توجه به صحبت های عبدیان، اسم بردن از سعادتمند بی دلیل نیست چرا که این روز ها و به خاطر اتفاقی که در ماجرای قرارداد وریا غفوری افتاده، خیلی ها سعادتمند را مقصر می دانند که قرارداد کاپیتان تیمش را یک دفعه افزایش داده است. مطمئنا بازیکن و مدیربرنامه اش از زیاد شدن مبلغ قرارداد، استقبال می نمایند و این موضوع ربطی به اینکه بازیکن چه کسی باشد ندارد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9147

به "نقش سعادتمند در ماجرای میلیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش سعادتمند در ماجرای میلیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید