نوکیا 9.3 PureView احتمالا به نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می گردد

به گزارش جعبه مهر، آخرین شایعات در رابطه با پرچم دار سال جاری نوکیا که نوکیا 9.3 PureView نام دارد نشان می دهد این محصول با استفاده از نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی، قرار است در جمع بهترین های سال 2020 حضور داشته باشد.

نوکیا 9.3 PureView احتمالا به نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می گردد

HMD در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری از دو گوشی نوکیا 7.3 و نوکیا 9.3 PureView رونمایی خواهد نمود که به ترتیب گوشی هایی میان رده و پرچم دار هستند. در خصوص نوکیا 7.3 فعلا خبرهای زیادی منتشر شده؛ اینکه قرار است این محصول به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون 765 با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G مجهز گردد.

در خصوص پرچم دار اما خبرهای زیادی در اختیار نداشتیم تا اینکه روز گذشته شایعه ای مطرح شد مبنی بر اینکه HMD در نظر دارد پرچم دار جدید خود را با نمایشگری 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار کند! اینکه نمایشگر این محصول LCD است یا OLED هنوز تعیین نشده اما با نگاهی به نوکیا 9 و همچنین شایعات اخیر مبنی بر اینکه این گوشی به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد، به احتمال زیاد نمایشگر نوکیا 9.3 از جنس OLED است.

نوکیا 9.3 احتمالا با دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی معرفی می گردد

در خصوص دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی نیز فعلا تنها دو منبع به آن اشاره نموده اند. از آن جایی که در حال حاضر فقط سامسونگ چنین سنسورهایی می سازد، گفته می گردد این بار بعد از مدت ها قرار است نوکیا در گوشی خود از سنسوری ساخت شرکتی غیر از زایس استفاده کند که خب سامسونگ است. در کنار این دوربین اما یک دوربین 64 مگاپیکسلی نیز قرار خواهد گرفت که احتمالا صرفا برای عظیم نمایی مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این گزارش، HMD قبل از اینکه بکارگیری سنسور 108 مگاپیکسلی را در ذهن داشته باشد، در حال آنالیز استفاده از سنسورهای 24، 20 و 48 مگاپیکسلی بود. با این حال نمی توان به این گفته ها به صورت صد درصد اطمینان داشت چون همه آن ها برگرفته از شایعات است. اما خب همانطور که می دانید این روزها شرایط به گونه ای شده که ماه ها قبل از معرفی رسمی یک محصول از تمام تعیینات آن مطلع می شویم!

لیست تمام گوشی های نوکیا که در سال 2020 به اندروید 10 بروزرسانی می شوند

نوکیا 9.3 PureView بارها با مشکلاتی در معرفی روبرو شد. مثلا در ابتدا قرار بود تحت عنوان نوکیا 9.1 معرفی گردد؛ سپس به نوکیا 9.2 و در نهایت به 9.3 تغییر نام داد. یکی از دلایل عمده تاخیر در عرضه این محصول، تصمیم HMD مبنی بر استفاده از پردازنده اسنپدراگون 865 به جای اسنپدراگون 855 بود.

آخرین پرچم دار HMD نوکیا 9 PureView بود که در عمل آن چنان نتوانست نام سنگین نوکیا را تحمل کند و اصلا در حد و اندازه های محصولی که بتوان به آن اعتماد کرد ظاهر نشد. این در حالی است که روی کاغذ تعیینات آن بسیار هیجان انگیز بود! اما اینطور که به نظر می رسد، نوکیا 9.3 PureView قرار است تغییرات زیادی ایجاد کند. با این حال باید منتظر ماند و دید چه پیش خواهد آمد.

حسگر اثر انگشت نوکیا 9 با یک بسته آدامس فریب می خورد

منبع: gsmarena

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5763

به "نوکیا 9.3 PureView احتمالا به نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوکیا 9.3 PureView احتمالا به نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید