هوینس: مدیر برنامه آلابا پول دوست است، لیورپول یا منچستریونایتد برای جذب تیاگو سراغ ما نیامده اند

به گزارش جعبه مهر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ از مدیر برنامه های دیوید آلابا انتقاد کرد و درباره آینده حرفه ای هافبک اسپانیایی این تیم هم سخن گفت.

هوینس: مدیر برنامه آلابا پول دوست است، لیورپول یا منچستریونایتد برای جذب تیاگو سراغ ما نیامده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اولی هوینس در گفتگو با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان درباره مذاکره باشگاه بایرن مونیخ با مدافع اتریشی خود برای تمدید قرارداد گفت: همه ما می خواهیم آلابا در جمع مان بماند، چون او پسر فوق العاده ای است. هانسی فلیک سخت به دنبال حفظ دیوید است، اما او مدیر برنامه ای پول دوست دارد که پدرش هم به شدت تحت تأثیر اوست. در حال حاضر بحث اصلی پول است. آلابا در بهترین باشگاه جهان است و به نظرم نباید تحت تأثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد.

وی اضافه نمود: امیدوارم آلابا و پدرش به زودی متوجه شوند که بایرن مونیخ بهترین گزینه است و قرارداد چهار یا پنج ساله ای را با بایرن امضا کند. یک، دو یا سه میلیون یورو بیشتر آلابا را خوشحالتر نخواهد کرد. دستورالعمل ما برای پرداخت دستمزد ها تغییری نخواهد خواهد کرد و باشگاه باید در این زمینه پای اصول خود بایستد. مدیر برنامه های آلابا درخواست حق الزحمه دو رقمی (میلیون) برای تمدید قرارداد آلابا کرده و می توانم درک کنم که صالیحمیدزیچ در مکالمات با او چه حالی داشته است.

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ همچنین درباره آینده حرفه ای هافبک اسپانیایی این تیم که درخواست جدایی از این تیم را داده، گفت: ما به تیاگو قرارداد چهار ساله فوق العاده ای پیشنهاد دادیم، اما در آخرین لحظه نظر او تغییر کرد و به ما گفت می خواهد چالشی جدید را تجربه کند. تیاگو احتمالاً با لیورپول یا منچستریونایتد و یا هر دو توافق کرده است. این دو باشگاه، اما برای مذاکره هنوز سراغ ما نیامده اند. آن ها احتمالاً منتظر این هستند تا در هفته پایانی پیشنهادی پایین تر به ما بدهند. بایرن حالا باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد تیاگو را بفروشد یا اینکه برای حفظ او مقاومت کند.

هوینس همچنین در خصوص قهرمانی بایرن مونیخ در رقابت های فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری سن ژرمن گفت: در فینال لیگ قهرمانان در لیسبون، مجموع ارزش 11 بازیکن اصلی ما 200 میلیون یورو بود، این در حالی بود که پاری سن ژرمن برای جذب نیمار 222 میلیون یورو پرداخته بود. در نهایت، اما کدام تیم بود که قهرمان شد؟!

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7537

به "هوینس: مدیر برنامه آلابا پول دوست است، لیورپول یا منچستریونایتد برای جذب تیاگو سراغ ما نیامده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: مدیر برنامه آلابا پول دوست است، لیورپول یا منچستریونایتد برای جذب تیاگو سراغ ما نیامده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید