وبینار گردشگری نجومی برگزار می شود

به گزارش جعبه مهر، انجمن علمی نجوم دانشگاه خوارزمی وبینارگردشگری نجومی را برگزار می کند.

وبینار گردشگری نجومی برگزار می شود

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، شب و حکایت زیبایی های آن یکی دیگر از سوژه های جذاب گردشگری است. این طبیعت زیبا در شب نیز چشم نواز و آموزنده است. آموزه ای که ایرانیان از سال های دور داشته اند و به آن مفتخرند. بزرگانی چون ابوریحان بیرونی و… که با تاریخ ایران آمیخته اند. آموختن دانش ستاره شناسی هنوز هم برای نوجوانان ضروری است و چه خوب است که این آموزش همراه با تفریحی جذاب باشد تا فراگیری آن را آسان کرده و اوقات فراغت خوبی را برای آنها رقم زند.

انسان همواره برای شناخت آسمان و هر چه در آن هست کنجکاو بوده وقتی به آسمان نگاه می کنیم دنیایی از پرسش ها در ذهن ما شکل می گیرد حالا گردشگری نجومی می خواهد به بخشی از این پرسش پاسخ دهد.

این وبینار با ارائه مهدی نوابی - مشاور گردشگری، روز دوشنبه 26 آبان ماه 1399 ساعت 20، به صورت مجازی در بستر اسکای روم برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://www.skyroom.online/ch/rahneshan-ir/khu-astronomy مراجعه کنند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8242

به "وبینار گردشگری نجومی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار گردشگری نجومی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید