سرانجام کار بانوان ایران در بخش سریع، فیروزجا نایب قهرمان شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، مسابقات شطرنج قهرمانی دنیا در بخش سریع با برگزاری دیدارهای روز سوم و پایانی در مسکو روسیه پیگیری شد.

سرانجام کار بانوان ایران در بخش سریع، فیروزجا نایب قهرمان شد

در این روز از رقابت ها ساراسادات خادم الشریعه با ریتینگ 2421 اولین بازی را با برد به سرانجام رساند. شطرنج باز کشورمان دو بازی دیگر را مقابل حریفانی از روسیه انجام داد که حاصل آن یک شکست و یک پیروزی بود. خادم الشریعه در مجموع 12 بازی در بخش سریع 7 امتیاز به دست آورد.

میترا حجازی پور با ریتینگ 2253 در اولین بازی برابر تومیلووا از روسیه به رجحان رسید. در ادامه مقابل الیسا از آلمان مغلوب شد. همچنین بازی با سارگسین را نیز واگذار کرد. شطرنج باز ایران در آخرین بازی خود نیز مقابل حریفی از کشور میزبان به تساوی دست پیدا کرد. حجازی پور از مجموع 12 بازی تنها 5.5 امتیاز کسب کرد.

آتوسا پورکاشیان، دیگر نماینده شطرنج ایران با ریتینگ 2299 در ابتدای روز سوم بازی را به شطرنج باز کشور میزبان واگذار کرد. پورکاشیان در سه بازی بعد خود توانست پیروز میدان باشد و دو برد مقابل حریفانی از روسیه بود. پورکاشیان نیز همانند خادم الشریعه از 12 بازی پیروز به کسب 7 امتیاز شد.

در سرانجام و با تعیین شدن جدول این مسابقات خادم الشریعه در رده بیست و نهم نهاده شد. پورکاشیان سی و هفتم شد و حجازی پور نیز در رده 77 جدول نهاده شد.

همچنین در بخش مردان رقابت های سریع قهرمانی دنیا علیرضا فیروزجا پیروز به کسب عنوان نایب قهرمانی شد. این شطرنجباز ایرانی که با پرچم فیده در مسابقات قهرمانی دنیا شرکت نموده است با مجموع 10.5 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

مگنوس کارلسن شطرنجباز نروژی در این بخش از رقابت ها با 11.5 امتیاز قهرمان شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4428

به "سرانجام کار بانوان ایران در بخش سریع، فیروزجا نایب قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار بانوان ایران در بخش سریع، فیروزجا نایب قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید