کرملین: اظهارات بن سلمان درباره روابط بین المللی شایسته بالاترین تقدیر است

به گزارش جعبه مهر، نهاد ریاست جمهوری روسیه از چشم انداز ولیعهد عربستان درباره روابط بین المللی تقدیر کرد.

کرملین: اظهارات بن سلمان درباره روابط بین المللی شایسته بالاترین تقدیر است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روسیا الیوم، دمیتری پسکوف، سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه امروز (آدینه) به روزنامه نگاران گفت، کرملین به مصاحبه مفصلی که با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به مناسبت پنجمین سالروز شروع برنامه اصلاحات چشم انداز 2030 عربستان انجام شد به ویژه اظهارات ولیعهد درباره پایبندی ریاض به نقش اصلی سازمان ملل در امور بین المللی، برقراری روابط بین المللی بر اساس اصول برابری در حقوق، احترام متقابل و مراعات عادلانه منافع ملی و عدم مداخله در امور یکدیگر توجه کرد.

وی تاکید نمود، طرح چنین ایده هایی امری نادر در امور فعلی بین المللی است، اظهارات شاهزاده محمد شایسته بالاترین تقدیر است.

پسکوف گفت: در واقع ما می بینیم که اکنون در دنیا چه اتفاقی می افتد؛ قوانین بین المللی نادیده گرفته می گردد و عقلانیت در امور بین المللی کنار گذاشته می گردد. چنین اظهاراتی اکنون نادر است و به همین دلیل قابل توجه است.

وی اضافه نمود: ما کاملاً از این رویکرد حمایت می کنیم و رئیس جمهور (ولادیمیر) پوتین همچنان به حمایت بی دریغ خود از چنین مواضعی در چارچوب های اصلی امور بین الملل متعهد است.

پسکوف تاکید نمود: روسیه بر اساس این چشم انداز تفاهم مشترک آماده است تا روابط دوجانبه با عربستان را در همه زمینه ها به ویژه با اجرای توافقات حاصل شده در سفر اخیر پوتین به ریاض ادامه دهد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9980

به "کرملین: اظهارات بن سلمان درباره روابط بین المللی شایسته بالاترین تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: اظهارات بن سلمان درباره روابط بین المللی شایسته بالاترین تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید