19 غرفه صنایع دستی در شهرستان درمیان برپا شد

به گزارش جعبه مهر، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درمیان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای مسافران نوروزی اعلام کرد: سه بازارچه نوروزی در شهرهای قهستان، گزیک و اسدیه برپا شده است.

19 غرفه صنایع دستی در شهرستان درمیان برپا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی امیر اسماعیل شهسواری با بیان اینکه این بازارچه ها شامل 19 غرفه است، اظهار کرد: در این غرفه ها محصولات بومی و سوغات شهرستان عرضه می گردد.

شهسواری با اشاره به نقش این بازارچه ها در فروش و معرفی صنایع دستی شهرستان اعلام کرد: صنعتگران این شهرستان هر ساله به وسیله این بازارچه ها به فروش می رسانند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درمیان اعلام کرد: همچنین دو نوروزگاه صنایع دستی در قهستان و فورگ بر پا می گردد.

وی با اشاره به آثار تاریخی نهبندان اعلام کرد: بیش از 250 اثر تاریخی در این شهرستان وجود داشته که 90 اثر در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

شهسواری ادامه داد: هر ساله قلعه بافت تاریخی فورگ، مسجد جامع هندوالان، آرامگاه ابراهیم رضا و قلعه درخش بیشترین میزان بازدید کننده را به خود اختصاص می دهند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2845

به "19 غرفه صنایع دستی در شهرستان درمیان برپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 غرفه صنایع دستی در شهرستان درمیان برپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید