199 میلیون دستگاه موبایل 5G بارگیری می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، موسسه آمریکایی استراتژی آنالایتیکز در گزارش خود پیش بینی می نماید فروش موبایل های 5G در 2020 میلادی بیشتر می گردد. علاوه بر آن پیش بینی می گردد تعداد موبایل های 5G بارگیری شده در 2020 میلادی به 199 میلیون دستگاه برسد. این تعداد نشان دهنده 15 درصد کل محموله های موبایل است و جهشی بزرگ نسبت به یک درصد محموله های بارگیری شده موبایل5G در 2019 میلادی است.

199 میلیون دستگاه موبایل 5G بارگیری می گردد

همچنین این گزارش تخمین می زند 90 درصد موبایل های 5G در چین، ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی، ژاپن و آلمان فروخته شوند. این امر به طور واضح به عرضه سرویس های 5G در این کشورها مرتبط است.

از سوی دیگر موسسه استراتژی آنالایتیکز معتقد است شیوع ویروس کرونا در بخش های مختلف چین روی بارگیری محموله های موبایل 5G تاثیر گذار است. به این ترتیب تخمین زده می گردد بخش اعظم محموله های موبایل در نیمه دوم 2020 بارگیری گردد. در نیمه اول امسال رشد بارگیری محموله های موبایل کمتر از میزان پیش بینی ها خواهد بود.

علاوه بر آن در این گزارش اشاره شده هند و اندونزی 2 بازار بزرگ هستند که نرخ گسترش 5G در آنها کمتر از میزان پیش بینی ها است و پیش بینی نمی گردد درامسال شبکه اینترنت نسل پنجم در این شرکت ها راه اندازی گردد.

این درحالی است که استراتژی آنالایتیکز چندی قبل پیش بینی نموده بود فروش موبایل های 5G تا 2025 میلادی در سراسر دنیا از یک میلیارد دستگاه می گذرد.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4825

به "199 میلیون دستگاه موبایل 5G بارگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "199 میلیون دستگاه موبایل 5G بارگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید